ik hoor dat het daar nooit zo druk is en heel anders dan hier in Nederland. Is dat zo?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
getup schreef:rijd ook concours in belgie (en luxemburg) maar woon dan ook echt daar op de grens; voor de grotere wedstrijden moet ik toch verder weg gaan, en dan ga ik net zo lief in Limburg meerijden. Je kunt trouwens ook een gastlicentie aanvragen, en enkele wedstrijden in Belgie meerijden.
?

_Bonte_ schreef:héél soms , ik woon ook in antwerp
maar ik heb gehoord dat in nederland het niveau wel lager ligt

muiltje schreef:waar heb je een lijst met wedstrijden die in belgie worden gereden en dan voornamelijk op z nivo en hoger ben erna op zoek..
Urielle schreef:In Belgie ligt het niveau echt stukken lager
Van de LRV vind ik het nadeel dat het zo ongelooflijk slecht georganiseerd wordt (geen startlijst, zelf nog in moeten komen schrijven, ongediplomeerde jury's (hoewel ze dat proberen op te lossen met jurycursussen), de hele dag moeten blijven in afwachting of je prijs hebt want je MOET parade rijden, de parade langs de ringen...) In Nederland betaal je wel meer maar dan is de organisatie ook gelijk een stuk beter.
linneketeut schreef:Ik ben ooit naar België op wedstrijd geweest, het grote verschil met Nederland vond ik dat het in België nog net als vroeger is. (zei mn moeder) ze voelde dr eige daar helemaal thuis want zo was het vroeger ook.
Daar doen ze ook nog eerst viertal en dan induvudueel dressuur. En hebbe ze nog van die belachelijke frontriemen en logo's op de cap. Maar het was daar cker drukker als in Nederland hoor.
lieverdje87 schreef:Urielle schreef:In Belgie ligt het niveau echt stukken lager
Van de LRV vind ik het nadeel dat het zo ongelooflijk slecht georganiseerd wordt (geen startlijst, zelf nog in moeten komen schrijven, ongediplomeerde jury's (hoewel ze dat proberen op te lossen met jurycursussen), de hele dag moeten blijven in afwachting of je prijs hebt want je MOET parade rijden, de parade langs de ringen...) In Nederland betaal je wel meer maar dan is de organisatie ook gelijk een stuk beter.
Dat het niveau stukken lager ligt, zou ik niet zo direct zeggen... Je hebt overal goede en slechte ruiters. Over de organisatie, de LRV in België trekt idd op niets qua organisatie en ligging, maar als je dan de gewone regionale federaties bekijkt, vind ik het best wel heel goed meevallen.
De kostprijs van een wedstrijd in Nederland weet ik niet, hier in België betaal ik gemiddeld 6euro voor 1 proefje.
.
maar das verschillend