Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ikke schreef:Ik weet wel van iemand die ooit een kleine opbergruimte voorin de punt van de trailer had, maar veel meer dan een halster en wat reservespullen zat daar ook niet in.
) toen door het voordeurtje naar buiten is gekomen? Daar kon wel een zadel in het zadelkamertje, maar dan moest het wel een heel standaard zadel zijn, en vooral geen westernzadel of een ander groot zadel. Dat kamertje zat voor in de punt, de zadelbalk zat niet aan het deurtje ofzo.Gwen schreef:ikke schreef:Ik weet wel van iemand die ooit een kleine opbergruimte voorin de punt van de trailer had, maar veel meer dan een halster en wat reservespullen zat daar ook niet in.
Bedoel je die zwarte trailer van Broer (toch?) destijds, die waar K. (een KWPN-er die in de trailer gevallen was) toen door het voordeurtje naar buiten is gekomen? Daar kon wel een zadel in het zadelkamertje, maar dan moest het wel een heel standaard zadel zijn, en vooral geen westerzadel of een ander groot zadel. Dat kamertje zat voor in de punt, de zadelbalk zat niet aan het deurtje ofzo.
Echt veel toegevoegde waarde had het iig niet, het was net zo gemakkelijk om alles gewoon achter in de auto te leggen, zeker gezien de meerprijs die je voor zo'n zadelkamertje moet betalen, hoewel ik niet meer precies weet hoeveel dat was.