Bruine chaps & schoenen, welke?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cishashka

Bruine chaps & schoenen, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 16:20

Hallo bokkers,

Ik wil misschien bruine chaps (liefste leer) en schoenen aanschaffen, nou is mijn vraag weten jullie welke lekker zitten, mooi zijn en voor een niet te abnormale prijs te koop zijn? Graag + foto als het kan Lachen (in link natuurlijk).

Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Cishashka op 03-06-07 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

fjordnina

Re: Bruine chaps & schoenen, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:24

Tja, ariats zijn toch wel favoriet. Het kost even wat, maar je kunt er ook jaren mee vooruit. Chaps kun je snel genoeg weer ergens anders vandaan halen en hoeven natuurlijk niet van hetzelfde merk te zijn.

Cishashka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 16:30

Ik heb de zwarte ariat stalschoenen, maar die heb ik nu al 2,5 (?) jaar, en ze zijn nog goed te gebruiken, maar ook omdat mijn chaps nu echt aan het eind zijn, wil ik toch liever overstappen naar bruine schoenen + chaps. Lachen
Ariats zijn indd heerlijk, ik wacht nog even af op volgende ervaringen!

PollyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 16:31

Ik heb zwarte chaps van mountain horse, zitten echt heel erg fijn. Heb er ook zwarte ariat schoentjes bij ( ook al zo fijn Nagelbijten / Gniffelen ) maar je zoekt bruine. Kiefer heeft wel bruine leren chaps. Die zijn 80 euro geloof ik.

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 12:33

Ik heb bruine jodhpurs van Imperial Riding en bruine leren chaps van Derby! Chaps waren rond de 100 euro en schoenen weet ik niet meer.... 60 euro ofzo...
Foto heb ik helaas niet...