Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dagie schreef:sooo ik sou dat versorgpaard maar gauw afbellen se gebruikt jou gewon die eigenaar.. voor 40 euro mag jij me paard ook wel komen stappen zlefs wel 3x in de week haha ( grapje he ) zou lekker mange pony leasen hoor .. maar dit is mijn mening
dolor schreef:ja, erg veel. ik hoefde helemaal niks te betalen bij mijn verzorgpony's en paarden. en dat waren er 3. maar goed. je moet zelf beslissen wat je wilt. red je het met school om iedere dag naar de manege te gaan enzo. of is het dan toch beter om maar 2x per week even naar je verzorgpaard te gaan. daar moet je ook naar kijken, want het is niet de bedoeling dat je school er onder gaat lijden (ookal gebeurd dat mijzelf wel soms). dus je moet de voordelen en nadelen van beide partijen op een rijtje zetten en dan kijken waar de meeste voordelen bijzitten en je moet natuurlijk op je eigen gevoel af gaan.
Dus bovenop die leasepony ook nog is 2x in de week naar de wei rijden

Like_peres schreef:moet je dan naar die wei ?? voor 2 x stappen?
igg hoef je niet persee 7 dagen te komen dacht ik hoor.
mag ook wel 6
Maar wel een beetje raar dat ze 40 euro verwacht voor dat kleine beetje doen ik dacht 2 x per week rijden of longeren etc er geld voor gevraagd werdt.en voor dit niet naja
ik betaal normaal 90 euro
joyce B schreef:Ik snap je verhaal niet zo goed geloof ik...
Betaal je nu al 40 euro per maand en mag je normaal wel op je verzorgpony rijden? Alleen als hij 2 maanden in de wei staat niet meer?
Willen ze nu dat je die 40 euro doorbetaald en ook bij de wei komt verzorgen?
En zoek jij nu een leasepony voor de periode dat je verzorgpony weg is zodat je wel door kan rijden omdat de pony verder weg in de wei staat?
Ik zou niet doorbetalen voor je verzorgpony als je alleen maar heen moet om klusjes te doen en aan de hand te stappen.
Ik betaal alleen voor een pony/paard waar ik ook mee kan rijden.
Je kunt aangeven dat je wel wilt kijken of je 1 of 2x per week tijd hebt om de pony door te verzorgen, maar dat je dan niet betaald omdat je niet kunt rijden.
Het is hun keuze om de pony daar in de wei te zetten.
maar nu gaat Romeo de wei op en ik een pony leasen. Dus dan moet ik á 7 dagen (mag zelf weten) naar die leasepony *waar ik ook nog geld voor moet betalen.
joyce B schreef:nou, duidelijk dus, ik zou geen geld uitgeven als ik alleen maar klusjes mocht doen en niet kon rijden als zij hun paard verder weg de wei op willen doen... Wat betalen zij aan weidegeld? Is het in plaats van stalgeld of erbovenop?
Mag je na de wei-periode weer je verzorgpaard verzorgen of ben je hem kwijt als je deze periode niet betaald?