Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
diessel schreef:De mensen waren heel serieus en willen haar nog steeds graag hebben.
De pony krijgt daar vast een goed tehuis.
Maar hun auto is kapot en nu willen ze het geld voor een nieuwe auto gebruiken.
diessel schreef:De mensen hebben de pony niet in het echt gezien.
Wel foto's van de pony aan het werk, op stal, aan de hand, als veulen, op de keuring en van de familie waar de pony uitkomt.
Het is hun eigen keuze geweest om de pony op deze manier aan te schaffen.
Persoonlijk zou ik nooit een pony kopen zonder deze in het echt te hebben gezien.
Maar dat lijkt mij geen reden om nu de koop af te blazen.
Het lijkt mij dat als je een bod doet en de verkoper zegt akkoord, dat de koop dan gesloten is.
Overigens voor de duidelijkheid, het is echt een super pony waar niets mis mee is.

Loolapelooza schreef:diessel schreef:De mensen hebben de pony niet in het echt gezien.
Wel foto's van de pony aan het werk, op stal, aan de hand, als veulen, op de keuring en van de familie waar de pony uitkomt.
Het is hun eigen keuze geweest om de pony op deze manier aan te schaffen.
Persoonlijk zou ik nooit een pony kopen zonder deze in het echt te hebben gezien.
Maar dat lijkt mij geen reden om nu de koop af te blazen.
Het lijkt mij dat als je een bod doet en de verkoper zegt akkoord, dat de koop dan gesloten is.
Overigens voor de duidelijkheid, het is echt een super pony waar niets mis mee is.
Ben je wel zeker dat je niet met een 12-jarige van doen hebt die nu in haar broek schijt omdat er dit weekend een pony gebracht gaat worden?
Vind het namelijk erg vreemd dat ze niet eerst komen kijken naar de pony in het echt, ben zelf een Belg en we zijn echt zó gek niet hoor
Ik had in ieder geval nooit gehandeld op de manier jij nu doet...
diessel schreef:Zelf zou ik ook nooit op deze manier een pony of wat dan ook aanschaffen.
De mail die ik van deze mensen ontving was netjes opgesteld.
Adres, telefoonnummer hebben ze netjes doorgegeven en ook hun werkrooster.
Kan mij niet voorstellen dat een 12 jarige 3 door de weekse dagen vrij is.
Ik heb ondertussen al een mail teruggehad met ongeveer de volgende inhoud,
afspraken via de mail niet rechtsgeldig en van een kale kip kun je niet plukken en ik zou het spel oneerlijk spelen