Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Heb dan een cap gekocht, 2 maten groter dan mijn oude cap omdat ik vond dat die niet spande en ook niet te groot was. Nu achteraf blijkt eigenlijk gewoon dat het kwam omdat ik die nieuwere modellen van caps niet gewoon was en daardoor leek het dat het spande. Want nu, sinds ik hem een paar maanden heb, is hij eigenlijk stukken te groot voor mij.. Achja, wat doe je eraan
Best wel lastig dus, een cap kopen
fiekhe schreef:Wou toch nog even reageren, want ik ging een nieuwe cap kopen en had daarvoor zo'n oud model, je kent dat wel en ik vond dat al die nieuwe caps spanden, tot bijna de grootste maat.Heb dan een cap gekocht, 2 maten groter dan mijn oude cap omdat ik vond dat die niet spande en ook niet te groot was. Nu achteraf blijkt eigenlijk gewoon dat het kwam omdat ik die nieuwere modellen van caps niet gewoon was en daardoor leek het dat het spande. Want nu, sinds ik hem een paar maanden heb, is hij eigenlijk stukken te groot voor mij.. Achja, wat doe je eraan
sleepingrose schreef:Wat bedoel je? Of ik er verschillende gepast heb? ja hoorfiekhe schreef:Wou toch nog even reageren, want ik ging een nieuwe cap kopen en had daarvoor zo'n oud model, je kent dat wel en ik vond dat al die nieuwe caps spanden, tot bijna de grootste maat.Heb dan een cap gekocht, 2 maten groter dan mijn oude cap omdat ik vond dat die niet spande en ook niet te groot was. Nu achteraf blijkt eigenlijk gewoon dat het kwam omdat ik die nieuwere modellen van caps niet gewoon was en daardoor leek het dat het spande. Want nu, sinds ik hem een paar maanden heb, is hij eigenlijk stukken te groot voor mij.. Achja, wat doe je eraan
dan pas je hem toch goed van tevoren?
.
), en heb nu ook een maat groter
Alles zit idd raar als je die oude gewend bent
Santigo_ schreef:echt hé?! Echt lastig is dat, want nu zit ik met een cap die zeker 2 maten te groot isIk had ook zo'n oud model (cap was ook antiek), en heb nu ook een maat groter
fiekhe schreef:Santigo_ schreef:echt hé?! Echt lastig is dat, want nu zit ik met een cap die zeker 2 maten te groot isIk had ook zo'n oud model (cap was ook antiek), en heb nu ook een maat groter
![]()