Capmaat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Selma204

Capmaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 14:03

Ik wil dit keer een cap die echt goed past! Dus kan je je capmaat ook op 1 of andere manier uitrekenen? Zo jah hoe? Clown

_Jodie_

Re: Capmaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:07

In een ruitersportzaak kun je gelijk een aantal helmen passen, en dan weet je je gelijk je maat.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:11

Inderdaad ga naar een ruitersportzaak en laat hem opmeten.
Vaak verschilt de maat ook nog per merk dus goed passen..

Selma204

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 14:11

oke ook een idee Knipoog

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:37

Ik denk dat je gewoon verschillende caps moet passen bij een ruitersportzaak. Het wil nogal is verschillen met de merken..

Nikitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:38

Je kunt ook met een centimeter de omvang van je hoofd meten, dan heb je een goede richtlijn.

Selma204

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 18:42

Dit topic kan inprincipe gesloten worden
Ik heb al een cap Haha!
Maat 56 Knipoog

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:04

Wou toch nog even reageren, want ik ging een nieuwe cap kopen en had daarvoor zo'n oud model, je kent dat wel en ik vond dat al die nieuwe caps spanden, tot bijna de grootste maat. Nagelbijten / Gniffelen Heb dan een cap gekocht, 2 maten groter dan mijn oude cap omdat ik vond dat die niet spande en ook niet te groot was. Nu achteraf blijkt eigenlijk gewoon dat het kwam omdat ik die nieuwere modellen van caps niet gewoon was en daardoor leek het dat het spande. Want nu, sinds ik hem een paar maanden heb, is hij eigenlijk stukken te groot voor mij.. Achja, wat doe je eraan Clown Best wel lastig dus, een cap kopen Tong uitsteken

Selma204

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 21:40

fiekhe schreef:
Wou toch nog even reageren, want ik ging een nieuwe cap kopen en had daarvoor zo'n oud model, je kent dat wel en ik vond dat al die nieuwe caps spanden, tot bijna de grootste maat. Nagelbijten / Gniffelen Heb dan een cap gekocht, 2 maten groter dan mijn oude cap omdat ik vond dat die niet spande en ook niet te groot was. Nu achteraf blijkt eigenlijk gewoon dat het kwam omdat ik die nieuwere modellen van caps niet gewoon was en daardoor leek het dat het spande. Want nu, sinds ik hem een paar maanden heb, is hij eigenlijk stukken te groot voor mij.. Achja, wat doe je eraan Clown Best wel lastig dus, een cap kopen Tong uitsteken

dan pas je hem toch goed van tevoren?

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 21:17

zijn zoveel soorten caps nu bij elke soort cap heb ik steeds een ander maat... maja

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:08

sleepingrose schreef:
fiekhe schreef:

dan pas je hem toch goed van tevoren?
Wat bedoel je? Of ik er verschillende gepast heb? ja hoor Ja.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:24

Ik had ook zo'n oud model (cap was ook antiek Clown ), en heb nu ook een maat groter Tong uitsteken Alles zit idd raar als je die oude gewend bent Tong uitsteken

natasja1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:26

met centimeterband boven de oren meten om je hoofd heen... ik heb capmaat 53 de kleinste hoofd van onze groepslessen Boos!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 11:27

Santigo_ schreef:
Ik had ook zo'n oud model (cap was ook antiek Clown ), en heb nu ook een maat groter Tong uitsteken Alles zit idd raar als je die oude gewend bent Tong uitsteken
echt hé?! Echt lastig is dat, want nu zit ik met een cap die zeker 2 maten te groot is Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:04

je capmaat kan je meten door met een centimeter de omvang van je hoofd op te meten, meestal klopt dat wel. dan kan je in de winkel kijken of ie ook echt goed zit.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:53

fiekhe schreef:
Santigo_ schreef:
echt hé?! Echt lastig is dat, want nu zit ik met een cap die zeker 2 maten te groot is Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen

jep.. die van mij is gelukkig maar 1 maatje groter. Ik heb hem pas en hij past, maar ben benieuwd over een jaartje ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Wendyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 15:36

ik kon m bij een winkel waar ik m heb gekocht passen...