Als dit topic hier niet hoort TEM dan alsjeblieft want ik weet niet waar ik hem anders neer moet zetten..
Ik weet niet of jullie het gelezen hebben maar op http://www.startlijsten.nl is nu ook een stelling/discussie aan de gang over Het Rabobank Talentenplan. Hier wordt o.a. gezegd dat ruiters/amazones door hulp van hun ouders met goede paarden zich in de kijker rijden en dat het voornamelijk ruiters/amazones zijn met bekende ouders in de paardenwereld neem o.a. Diederik van Silfhout, Piet Raijmakers, Maikel van der Vleuten.
Vinden jullie ook dat het rabobank talentenplan zich meer zou moeten richten op de nog ''onbekende'' ruiters en amazones waar het talentenplan eigenlijk voor is opgericht. Ruiters/amazones die niet de kansen en mogelijkheden hebben (veel) wedstrijden te rijden krijgen die kans nog steeds niet. Als je eenmaal bij het rabobank talentenplan zit krijg je ook een bepaald budget en dan kan je bij de ''grote'' namen gaan lessen maar heeft iemand met wat minder geld dat niet meer nodig dan de mensen die het al de mogelijkheden hebben en het waarschijnlijk al elke week doen?
En natuurlijk ook dat je vanaf de klasse Z pas mee kan doen..
De vraag aan jullie is dus.. Hoe denken jullie erover?

maar ik denk dat er dan nog alleen maar mensen inzouden komen met een toppony/paard.
)