Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, wat hem dus al een keer gelukt is. Ik ben bang dat hij hierdoor een keer zijn benen breekt. miesjan schreef:Ik doe nu ook vaak het halster af in de trailer, maar als ik of de kinderen dan de deur aan de zijkant openmaken probeert hij door dat deurtje naar buiten te komen, wat hem dus al een keer gelukt is. Ik ben bang dat hij hierdoor een keer zijn benen breekt.

miesjan schreef:Ik doe nu ook vaak het halster af in de trailer, maar als ik of de kinderen dan de deur aan de zijkant openmaken probeert hij door dat deurtje naar buiten te komen, wat hem dus al een keer gelukt is. Ik ben bang dat hij hierdoor een keer zijn benen breekt.
Maartje1990 schreef:miesjan schreef:Ik doe nu ook vaak het halster af in de trailer, maar als ik of de kinderen dan de deur aan de zijkant openmaken probeert hij door dat deurtje naar buiten te komen, wat hem dus al een keer gelukt is. Ik ben bang dat hij hierdoor een keer zijn benen breekt.
en is hij niet bang om in de trailer te staan?
poes schreef:Los zetten is heel gevaarlijk! Ik kende iemand die het deed met haar paard van 1m70 (want hij was toch braaf) en die heeft zich toch een keer weten om te draaien in een nauwe tweepaardstrailer terwijl ze aan het rijden waren op de autostrade.
Even nieuwsgierig: waarom staat hij elke dag op de trailer?
Paard was zich ook wel de pleuris geschrokken hoor. Ik denk dat hij zich er eerst over gehangen heeft of zo. Maar denk dus nooit dat het niet kan. Maartje1990 schreef:miesjan schreef:Ik doe nu ook vaak het halster af in de trailer, maar als ik of de kinderen dan de deur aan de zijkant openmaken probeert hij door dat deurtje naar buiten te komen, wat hem dus al een keer gelukt is. Ik ben bang dat hij hierdoor een keer zijn benen breekt.
en is hij niet bang om in de trailer te staan?
poes schreef:Kan net zo goed zijn omdat ie weet dat ie zo lekker los laat en dat liever heeft. Hoeft geen angst te zijn.