[PG] WESTFALER,1997,ruin,donkerbruin, v.paukenschlag GEZOCHT

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

karolie

[PG] WESTFALER,1997,ruin,donkerbruin, v.paukenschlag GEZOCHT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 19:38

hallo, allemaal
ik heb ongeveer 2 jaar geleden mijn westfaler ruin verkocht wegens omstandigheden, ik zoek hem nu gewoon omdat ik wil wten hoe het met hem gaat, en ik mis hem best wel, kzou willen weten waar hij is en of alles goed gaat! ik hoop dat iemand reageerd ook al denk je dat het dat paard is dat je kent, ik wil hem zeker niet terug dus daar hoef je niet bang voor te zijn!
Hij is dus een donkerbruine tot zwarte ruin, ongeveer 1.70 hoog, hij heeft een kolletje en een wit linkerachtervoetje tot aan de kogel, op zijn voorbenen heeft hij wel een duidelijk herkennings teken namelijk een paar de witte strepen(ongvr 2cm) op allebij de voorbenen, hij heeft op zijn linkerbil een westfaler brandmerk en daaronder een brandnummer ''93'' , hij heeft als vader Paukenschlag en als moeder Duela de vader van zijn moeder is de hengst Diamantino, hij heeft geen stamboek naam maar wel een levensnummer ''DE 341 411449397'' , ikzelf heb hem Palissander genoemd en dat ook met potlood op zijn papieren ingevuld!
ik hoop dat ik via deze iets hoor over hem hoor, alvast bedankt groetjes layla xx..

Ingie

Re: WESTFALER,1997,ruin,donkerbruin, v.paukenschlag GEZOCHT!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 13:46

Hallo Karolie,

Niet schrikken, ik weet jammer genoeg niet waar je paard is, maar was erg blij te lezen
dat je een afstammeling van Paukenschlag heb gehad en ben erg benieuwd of jij mij iets
meer over hem wilt vertellen?

Ik ben nl. de huidige eigenaresse van Paukenschlag.

Paukenschlag is in 1992 geboren in Duitsland en is een Westfaler.
Hij is van diverse zeer goede ruiters geweest en belande uiteindelijk in Nederland, waar hij
meerdere malen is doorverkocht om uiteindelijk bij mij te komen en voor altijd bij mij te blijven!

Ondertussen is Pauk geen hengst meer, maar is hij een jaar voordat ik hem kocht gecastreerd.
Ik wist dat hij gedekt heeft, maar kon geen nakomelingen van hem vinden , vandaar dat ik het hardstikke
leuk vind dat jij een kind van hem gehad hebt.

Pauk is donkerbruin, 1.71 m., heeft een kolletje en een wit rechterachtervoetje tot aan de kogel.
Paukie is een schat van een dier, wil altijd knuffelen en kroelen en van poetsen kan hij geen genoeg krijgen.
Hij heeft hele mooie gangen en werkt erg graag, al is ie niet zo makkelijk te rijden (dat komt denk ik
omdat hij erg vaak verkocht is en de meesten dachten het er wel even uit te rijden).

Misschien kun jij Pallisander voor mij beschrijven, of heb je wellicht een foto van hem?
Dat zou ik hardstikke leuk vinden!

Hopelijk ga je je paardje nog vinden, succes ermee!

Groeten,

Ingie

karolie

Re: WESTFALER,1997,ruin,donkerbruin, v.paukenschlag GEZOCHT!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 11:22

hallo, allemaal
ik heb ongeveer 2 jaar geleden mijn westfaler ruin verkocht wegens omstandigheden, ik zoek hem nu gewoon omdat ik wil weten hoe het met hem gaat, en ik mis hem best wel, kzou willen weten waar hij is en of alles goed gaat! ik hoop dat iemand reageerd ook al denk je dat het dat paard is dat je kent, ik wil hem zeker niet terug dus daar hoef je niet bang voor te zijn!
Hij is dus een donkerbruine tot zwarte ruin, ongeveer 1.66 hoog, hij heeft een kolletje en een wit linkerachtervoetje tot aan de kogel, op zijn voorbenen heeft hij wel een duidelijk herkennings teken namelijk een paar de witte strepen(ongvr 2cm) op allebij de voorbenen, hij heeft op zijn linkerbil een westfaler brandmerk en daaronder een brandnummer ''93'' , hij heeft als vader Paukenschlag en als moeder Duela de vader van zijn moeder is de hengst Diamantino, hij heeft geen stamboek naam maar wel een levensnummer ''DE 341 411449397'' , ikzelf heb hem Palissander genoemd en dat ook met potlood op zijn papieren ingevuld!
ik hoop dat ik via deze iets hoor over hem hoor, alvast bedankt groetjes layla xx..
Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LXCP7ES7.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FJQX68DE.jpg
Laatst bijgewerkt door Tanja op 20-10-07 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Teveel aan foto's in link omgezet. Max. 2 foto's toegestaan.

karolie

Re: [PG] WESTFALER,1997,ruin,donkerbruin, v.paukenschlag GEZOCHT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-08 20:09

ik schrijf nog maar eens een x-tje zodat het topic weer bekend word!
ik zoek hem helaas nog altijd..

x

xadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 08:15

ken hem niet , maar kan je wel een tip geven om toch eventueel iets te weten te komen
bel of schrijf naar stamboek westfalen , geef zijn levensnummer op , deze mensen hebben een databank met de huidige eigenaars , hoop voor je dat hij er is ingeschreven door de huidige eigenaars
je kan ook altijd bij bwp horen , klinkt misschien raar maar indien de huidige eigenaars hem hebben laten keuren door bwp en hij daar goedgekeurd is , kan hij daar ook ingeschreven worden
wij hadden dit ook met onze merrie is een rheinlander en achteraf gekeurd door bwp is zowel in duitsland in het reinland stamboek ingeschreven als bij bwp , op het duitsche reiterforum kan je hem ook zetten , is je duits niet goed geeft niet de mods vertalen het voor je, veel succes nog

karolie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 09:16

heel erg bedankt kzalt nog eens proberen ik heb al nr het westfalen gemaild en toen stond hij nog altijd op de eigenaar voor mij dusja...