rijomgeving rijperkerk?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica15

rijomgeving rijperkerk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 18:30

ik heb nu al een tijd een verzorg paard in rijperkerk(naast tytjerk) maar ik rij altijd het zelfde rondje. weet iemand die daar ook in de buurt woont een leuke omgeving om lekker te rijden?

Lise81

Re: rijomgeving rijperkerk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 08:44

Ik heb vroeger menles gehad in Oenkerk, daar heb je de "rodondenderon-vallei" erg leuk om te rijden.

Kasty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 22:04

Ik heb daar vroeger veel gereden... mijn ponys stonden ook in Rijperkerk.
Ik reed altijd het rondje oosterdijk, nieuwlandsweg ,ottemaweg (daar kun je ook nog een eind een zandpad op..), slachtedijk.. over de brugjes weer naar huis..maar dan moet je paard wel over die smalle bruggetjes durven...En de ottemaweg en slachtedijk zijn vrij druk qua verkeer...

Afbeelding

Jessica15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 10:39

haha dit rondje rij ik altijd mijn paard en ik kunnen deze route met ons ogen dicht. het zand pad is nu heel raar geworden.. tractoren rijden er over heen ook als het nat is het is nu en en al kuilen . heb 1 keer geprobeerd maar het was heletijd struikelen .. het is inderdaar wel een mooi pad om te rijden als het niet zo hobbelig en kuilig is .. bij wie stond jij dna ?