Jeetje zeg,, mondoni mali..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zazoeyou

Jeetje zeg,, mondoni mali..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 10:15

Super broeken,, heerlijke lage taille..

Ik heb hem nu 2x aangehad MAAR>>>> bij billen en bovenbenen ziet hij nu echt zooo los???

Wie ohw wie heeft dit ook,, zou ik hem nog terug kunnen brengen?? Haha! Tong uitsteken

Ik had maat 40 gepast in de winkel,, zat aardig strak bij kont en benen,,(taille perfect).. ik heb hem dus gekocht omdat ze iets uitlopen.. MAAR DIT IS ECHT ERG!!!!hij zit daar waar ie strak zat NU zoooooo los dat ik er met 2 benen in 1 pijp past Huilen

Reggs

Re: Jeetje zeg,, mondoni mali..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 13:01

heb je hem al gewassen? of nog helemaal niet?
Het kan namelijk zijn dat hij te heet is gewassen en het elastan is geknapt, is hij nog niet gewassen moet je gewoon terug gaan. Een klacht mag vrijwel altijd ingediend worden. een rijbroek moet een langere levensduur hebben dan 2x rijden!

sheri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 14:57

hoi ik heb ook de mondoni mali, en ik vind het erg fijne broeken. ik heb het nu 2x aangehad en ook al 1x gewassen, bleef in de was ook erg goed:D
maar ik heb idd ook dat het bij mijn kont onderaan wat losser zit. maar dat is niet heel erg extreem bij mij.
misschien dat je een kleinere maat moet. ik zou sobieso even terug gaan naar de winkell. misschien een fabrieksfoutje want bij mij rekt het niet zo erg uit

winstonboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 16:03

heajj suus ja ik ben het ook met jou eens vind ook mijn broek heel fijn Haha! jammer dat dat niet zo bij de ts is misschien moet je dan maar gewoon even terug gaan want bij mij is hij ook nog wel gewoon heel wel wat ruim aan de kont en boven benen maar dat valt weer mee wanneer ik zit;)

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 19:17

ik heb hem nog niet gewassen nee...

De taille maat is perfect en is ook niets losser geworden,,

als ik nu een maat 38 zal nemen??dan zal de taille mij te strak zijn ben ik bang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 09:12

heb je hem niet TE strak gekocht, dat de stof te strak staat en gaat lubberen?

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 16:38

vonneke schreef:
heb je hem niet TE strak gekocht, dat de stof te strak staat en gaat lubberen?

TE strak?? ik koop een broek altijd zoals hij hoort te zitten(zodat ik er in kan bewegen) maar wel zonder plooien etc..

Niet TE strak gekocht,, gewoon gekocht zoals al mijn andere rijbroeken zitten..

Hij is nu voor 1e keer gewassen,, en zat weer PERFECT,, maar na 1 uurtje aangehad te hebben zit ik nu WEER met het zelfde probleem..

Taille 100% perfect,, maar de benen en billen,, ik kan er wel weer met 2 benen in 1 pijp Boos!

Terug gaan heeft geen zin ben ik bang,, hij is nu 1x gewassen en 3 x gedragen(a 3 uurtjes) Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:41

waarom zou terug gaan geen zin hebben?

materiaal zal wel niet goed zijn. gewoon eerlijk zijn en die zie je vanzelf wat ermee komt.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 16:41

Ik zou wel terug gaan hoor, broeken horen zulke dingen niet te doen. Heb je je bonnetje nog, want dan kan je die voor de zekerheid meenemen.
Ik had trouwens ook een nieuwe broek gekocht van equitheme die na 2 keer dragen al lossa naden kreeg. Ik ben terug gegaan naar de winkel en heb gewoon m'n geld terug gekregen.

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 17:10

Marijkjuh schreef:
Ik zou wel terug gaan hoor, broeken horen zulke dingen niet te doen. Heb je je bonnetje nog, want dan kan je die voor de zekerheid meenemen.
Ik had trouwens ook een nieuwe broek gekocht van equitheme die na 2 keer dragen al lossa naden kreeg. Ik ben terug gegaan naar de winkel en heb gewoon m'n geld terug gekregen.

Ja bonnetje heb ik nog,, ik heb de broek gekocht op de 26e mei

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 18:32

hup teruggaan! Hoort niet!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 18:36

Ik zou ook zeker terug gaan want dat hoort echt niet. Mijn rijbroeken gaan meestal pas in de was als ik ze een week aan heb gehad oid en dan zitten ze nog bijna hetzelfde als de eerste keer dat ik ze aanhad. Natuurlijk worden ze wel wat losser, maar dat is verwaarloosbaar.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 18:39

zeker teruggaan...
ik heb ook eens een shirtje gekocht. 3 paarden mee gereden (30 graden), gewassen en waar ik op mn rug gezweet had was verkleurd..
ben keurig geholpen, heb geld terug gehad enz (al was ie dus gedragen en gewassen enz)

Mandyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 19:47

Ik zou er ook mee terug gaan hoor, dat moet toch een fabrieksfout ofzo zijn! Heb een aantal broeken van Mondoni (niet de mali) en geen één van deze broeken begint na even uit te lubberen. Integendeel, draag ze al meer dan een jaar, regelmatig de was in en ... ze passen nog even perect als toen ik ze kocht!