Ik heb Ozep afgelopen weekend stiekem voor het eerst M2 gestart nadat we afgelopen maand de benodigde punten in het M1 hadden gescoord.
Ik had het tegen niemand gezegd aangezien Ozep er lang niet klaar voor is, maar voor hem is een beetje wedstrijdritme belangrijk en om dan maar in het M1 te blijven rondsturen vind ik ook wat.
Ik heb 2 normale proefjes neergezet, met een paar GROVE fouten, we gingen dan ook bijhoorlijk groen de bak in aangezien ik niet wist wat er in de M2 voorkomt.
De laatste keer dat ik M2 heb gereden was nog uit het oude boekje en mijn nieuwe boekje ligt nog bij Fitzroy.
Het was dus helemaal niets bijzonders maar de rest was nog iets minder bijzonder en ik was 2 x eerste met 157 en 162 punten.
Best wel netjes aangezien ik er nog een paar 3-en en 4-en in had zitten (en de nodige 5-en natuurlijk

Tegen de verwachting in dus toch écht M2 nu.
En om even op de titel van dit topic terug te komen, mijn vorige paard die ik startte heb ik verkocht omdat ik met hem niet veel toekomst perspectieven had, die had ik toendertijd ook M2 met punten en DUS ben ik weer terug bij af!