West(ern) Brabant trail Loonse en Drunense duinen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Julia_14

West(ern) Brabant trail Loonse en Drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 21:36

Heey allemaal

Wie gaat er allemaal meerijden met de West(ern) Brabant trail door de Loonse en Drunense duinen? Lachen Ik zelf wel, samen met m'n verzorgpony en de eigenaar daarvan. Heb er super veel zin in, en vroeg me af of er nog meer bokkers hier naartoe kwamen Haha! Kon er geen ander topic over vinden, dus vandaar Knipoog Ben benieuwd!
Hier staat wat informatie op over de rit: http://www.jan-en-paard.nl

groetjes Julia

edit; De rit is op 2 juni 2007 Knipoog

Julia_14

Re: West(ern) Brabant trail Loonse en Drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 19:13

Helemaal niemand die deze rit ook gaat rijden? Bloos

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 09:10

Wij rijden mee met de West(ern) Brabant trail. We komen met drie tinkers. En een vriendin van ons komt ook met een tinker. Het wordt de tweede keer dat we mee rijden. De eerste keer was in etten-leur. Vorig jaar was goed bevallen. Is dit de eerste keer dat je meer rijd?

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 10:29

Jep, heb deze rit nog nooit gereden, maar het lijkt me heel leuk Lachen Ik ga samen met de eigenaar van m'n verzorgpony, hij rijd dan de heenweg en ik terug Haha! Voor foto's kun je in m'n profiel kijken Knipoog Rijd jij ook western met je tinkers of gewoon engels?

Nog meer mensen?

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 10:56

We doen van alles met ze.Trec,western,aangespannen mijn dochter rijd engels en wij mijn man en ik rijden western.Ik zag in je profiel dat je uit steenbergen komt.Wij wonen in dinteloord buitengebeid.Rijd je ook wel eens mee op de gorzen rit in Dinteloord.

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 12:35

Nog nooit gedaan, maar ik wil de rit van 4 augustus in de Gorzen graag gaan rijden Ja

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 11:48

Kan dan niet, maar klinkt wel leuk. Is dat ieder jaar?

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 11:52

Ja het is ieder jaar.Maar wel op een andere plaats.Vorig jaar was het in Etten-leur.Nu in Loon op Zand.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:37

en hoe was deze rit?

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 21:41

Helemaal geweldig Haha! Super mooi weer gehad en met een hele leuke groep gereden. En natuurlijk keihard gecrosst Knipoog Is zeker de moeite waard om nog een keer te doen!

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 11:11

Het was weer een prachtige rit.Inderdaad mooi weer.De eerste stuk zijn we met de galop ploeg meegegaan.De tweede keer met de rustige ploeg.Maar toen hebben we ook flink gegalopeerd.De drie tinkers hebben het heel goed gedaan.Het was wel zwaar voor ze in het mulle zand maar ze hielden het goed vol.Zelf lizzy onze nieuwe tinker die nog niet zo veel gewend is.Julia heb jij misschien foto`s gemaakt?Of weet jij wie ze gemaakt heeft.

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 17:31

Haha ja in de galop ploeg ging het wel hard he Haha! Wat betreft die foto's: Ik weet wel een paar mensen die foto's hebben gemaakt en die zouden ze naar mij doorsturen, dus zodra ik wat heb stuur ik het wel naar jou Lachen

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 18:31

toch jammer dat ik gisteren deze site pas ontdekt heb, had anders graag meegedaan!

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 19:56

Volgend jaar is er weer een rit Knipoog Dit soort ritten worden ieder jaar 1 keer georganiseerd, normaal gezien worden ze altijd in Etten-Leur gehouden, maar nu voor de verandering een keer op de Loonse en Drunense duinen Lachen Voor wat meer info kun je op www.jan-en-paard.nl kijken

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 11:43

Klinkt echt leuk ja!
Ben wel benieuwd naar de foto's! Haha!

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 16:46

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 20:23

de hittax is voor de echte beginners. wel een goed idee hoor, maar om er als groep mee achteraan te rijden, nee.
ik hoop dat de rit volgend jaar wederom in de drunense duinen gereden wordt.

de foto's geven idd een goede impressie. alleen wordt er wel wat de indruk gewekt dat het allemaal heel open uitgestrekte gebieden zijn. er zijn echter ook dichtbegroeide bossen met paadjes waar je (meestal) doorheen kunt rijden. verder mis ik DE foto namelijk het uitzicht over de immens grote zandvlakte. bij ons genaamd De Grote Vlakte. als je je paard tam wilt krijgen......

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 20:54

Als je een echte mooie uitzicht foto wil, moet je ff onder het aanbod kijken en dan bij buitenritten en dagtochten op www.hotelmanegevanloon.nl
Helaas word de rit volgens mij toch weer in Etten-Leur gehouden volgend jaar. En wat betreft die wat dichtere bossen: heb je helemaal gelijk in, die heb je daar heel veel Ja Is ook super mooi om doorheen te rijden Knipoog

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 08:41

Heb een paar foto's Lachen Het zijn er niet veel helaas, maar iedereen had het te druk met zijn of haar paard Knipoog Ik heb de foto's waar het grootste deel van de groep opstaat eruit gepikt, dus deze kun je nu zien.

Hier op de startplaats, iedereen maakt zich klaar vertrek Cool (Ik met Babiche op de voorgrond)
Afbeelding

Afbeelding

En hier lekker door het water heen stappen, vonden de paarden erg lekker, het was ook erg warm. Er ging er zelfs 1 liggen *LOL* Maar daar heb ik helaas geen foto's van Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

Hoop dat dit kleine aantal foto's toch nog een beetje een impressie geeft van hoe geweldig deze dag was Lachen Mabellean, helaas heb ik jou en je Tinkers er niet opstaan! Misschien dat iemand anders jou nog heeft gefotografeerd, ik heb deze foto's van Gonny gekregen. Het zijn er in totaal 10, maar op die andere sta ik eigenlijk alleen maar.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 09:44

wel leuke foto's tot nu toe. Ben benieuwd of er nog meer komen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 09:47

Leuk, ben jullie tegen gekomen bij de Roestelberg, dat water is bij Kaatsheuvel.

We passeerden elkaar bij het zand, jullie gingen eraf bij het restaurant De Roestelberg en ik ging juist omhoog.

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 12:09

We zijn erg veel mensen gepasseerd, dus kan me niet goed herinneren wie ik allemaal heb gezien Knipoog Dat water was idd bij Kaatsheuvel, 't was wel ff lekker om erin af te koelen!

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 16:25

LiNdA1986 schreef:
wel leuke foto's tot nu toe. Ben benieuwd of er nog meer komen Knipoog

Ik hoop dat Mabellean nog aan wat foto's kan komen, dit zijn de enige die ik heb. Nja, in totaal heb ik er 10, maar op die andere 6 sta ik alleen maar, daar wil ik jullie niet mee vervelen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 16:29

Julia_14 schreef:
We zijn erg veel mensen gepasseerd, dus kan me niet goed herinneren wie ik allemaal heb gezien Knipoog Dat water was idd bij Kaatsheuvel, 't was wel ff lekker om erin af te koelen!

haha, nee natuurlijk niet, maar ik herken jullie van de foto, als ik had geweten dat jullie bokkers waren.... das nu zo leuk, zo klein als de wereld is.

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 16:55

Ja idd, heb dat zelf ook altijd, als ik dan een groep met ruiters tegenkom ofzo, dat ik die dan later op bokt herken Haha! Echt grappig. Lachen