[PG], Lady lieve schimmel merrie!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MiesjeB

[PG], Lady lieve schimmel merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 18:46

Hoi,

Ik ben opzoek naar een lieve pony: Lady. Lady heeft altijd op een manege in Tilburg gestaan maar is daar helaas verkocht naar BM stables.

Lady is een schimmel merrie, niet groot maar aangezien ik heel slecht ben ik schatten ga ik geen gok doen naar haar schofthoogte.. Het is een kruising maar ik weet niet met wat, je kunt wel zien dat er Welsh in zit. In omgang met mensen is het een hele lieve pony, als je erop zit is ze ook lief maar wel wat pittiger, vooral buiten.

Een vrienddin van mij heeft haar heel lang verzorgd en ik probeer voor haar Lady te vinden. Zelf heeft ze nog geprobeerd via BM stables erachter te komen waar ze naartoe is gegaan, maar daar is niets uitgekomen.

Foto:
Afbeelding Afbeelding

Maar als je iets weet of nog wil weten laat het maar horen!! Het zou heel leuk zijn voor haar oude verzorger op te weten hoe het nu met Lady gaat!!

Groetjes laura

Girl007

Re: [PG], Lady lieve schimmel merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 17:13

in uden op de tinkerboerderij staat een schimmel welsh ook genaamd lady...

MiesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-07 20:27

Girl007 schreef:
in uden op de tinkerboerderij staat een schimmel welsh ook genaamd lady...

Ooh oke weet je of ze erop lijkt?? En hoelang ze haar al hebben?? Bloos In iedergeval bedankt voor je reactie!!

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 22:34

Ik zou het niet weten ben daar vorig jaar op kamp geweest en was een erg braaf ponytje. We hebben haar toen 1x gebruikt met voltige. Lijkt er idd wel veel op voor foto kijk op www.tinkerboerderij.nl en dan bij fotoalbum kijken. Heeft vorig jaar een veulen gehad genaamt sky.

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 22:36

zit nu de foto's te vergelijken maar ben bang dat ik toch foutje heb gemaakt heeft een erg bol hoofd op de foto op de site. Maar is daar ook drachtig en werd toender tijd weinig gereden. Ik betwijfel het maar je kunt altijd even kijken.

Tmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 23:11

'onze' Lady (voluit Lady Moon) is ongeveer 16 jaar, en we hebben haar al 5 á 6 jaar, Lijkt wel op de pony op de foto's en klopt ook ongevee rmet je omschrijving, maar wanneer is ze weg gegaan ?
Ze heeft trouwens ook last van zomer exceem Knipoog

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 00:20

Tnxx. tamara:P
Makkelijk dat jij ff langs komt wippen

MiesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-07 11:03

Tmara schreef:
'onze' Lady (voluit Lady Moon) is ongeveer 16 jaar, en we hebben haar al 5 á 6 jaar, Lijkt wel op de pony op de foto's en klopt ook ongevee rmet je omschrijving, maar wanneer is ze weg gegaan ?
Ze heeft trouwens ook last van zomer exceem Knipoog

Nee jammer, ze is pas afgelopen jaar verkocht Verdrietig Maar toch bedankt voor je reactie

muk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 17:40

guido zei dat lady ergens is belgie staat, maar hij weet niet precies waar.

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 14:17

ik wil toch dit topic even naar boven halen ook ik heb lady gekend en verzorgd nog voor ze op de manege kwam
waar vandaan ze weer verkocht is op de manege stond ze vaak met mijn paardje

Lady is een welsh x arabier haar officiele naam is Mistral, Lady heeft papieren maar deze zijn niet bijverkocht bij Lady
Ze is ongeveer een jaar of 15 oud misschien iets ouder.
Een merrie, schimmel.
Geen staart en manen exzeem.

Die van de tinkerfarm heeft wel een echte lady uitstraling, Ik zal het eens vragen daar of heb jij geinformeerd daar Aylaura?
Ben erg benieuwd.

Groetjes fabske

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 00:18

hoi

hebben jullie ook bij nieuwe baas gekeken op de site bm?

en nee, ik geloof je meteen als je verteld dat vragen bij bm waar ze is gebleven niets op heeft geleverd.

ik heb geen goede ervaringen met deze stal. maar ik zal opletten of ik hier in de buurt misschien de pony vind die je zoekt.

iig suc6.

gr leonie

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 07:32

thnx ik heb het wel gekeken maar heb haar daar niet op voorbij zien komen helaas

MarleenvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 17:33

Hoi,

ik weet niet of je nog op zoek bent naar lady aangezien dit al een oud topic is maar op de site heb ik lady wel kunnen vinden. http://www.staldoorstap.nl/

en dan bij nieuwe baas en dan naar onder scrollen in het midden staat een springfoto van een schimmel. een merrie die ze 3 jaar geleden daar hebben gekocht.

PB maar even terug anders.