Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Farouche schreef:Misschien word hij wat ouder, oudere paarden worden soms ook wat chaggerijniger. Misschien geven jullie hem te veel aandacht en wou hij nu even rust? Er zijn zoveel mogelijke oorzaken..
Farouche schreef:Misschien word hij wat ouder, oudere paarden worden soms ook wat chaggerijniger. Misschien geven jullie hem te veel aandacht en wou hij nu even rust? Er zijn zoveel mogelijke oorzaken..
!
*
tOmmieliev schreef:als hij agressief word moet je een join up doen dat lukt bij mij altijd wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tOmmieliev schreef:bij mij helpt het echt altijd....het kan dat het bij jullie niet helpt maar bij mij wel!
! tOmmieliev schreef:oww sorry,
dat wist ik niet. ik nam/neem aan dat je wel eerst aan iemand gaat vragen wat een join up is en er eerst iemand met ervaring bij haalt voordat je het helemaal ZELF gaat proberen. ik haal mijn moeder er toch ook bij!
tOmmieliev schreef:als hij agressief word moet je een join up doen dat lukt bij mij altijd wel
tOmmieliev schreef:oke ,
ik drijf mijn pony rondjes in de kraal.
als hij zijn hals strekt en zijn binnenoor naar binnen doet zijn dat de 1e 2 tekens als hij dan ook nog gaat kauwen draai ik mijn rug van hem af. als het geod is gegaan loopt hij naar mij toe en dan draai ik me om (ik kijk hem dan nog niet in de ogen). pas als ik hem heb geaait kijk ik hem wat meer aan. dan laat ik hem me volgen en dan is de join up geslaagt. dit doe ik meestal wel met mijn moeder zodat zij tips kan geven.