Wie heeft hier ervaring mee?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. 
Esperanza schreef:Ik heb m, het is een fijne cap. Het schijnt alleen niet de meest veilige te zijn.
Esperanza schreef:Ik heb m, het is een fijne cap. Het schijnt alleen niet de meest veilige te zijn.
Born2BCrazy schreef:Esperanza schreef:Ik heb m, het is een fijne cap. Het schijnt alleen niet de meest veilige te zijn.
Hoezo dat?![]()
Ik heb m ook..
vind het een fijne cap..en ook best mooi..
In hoeverre een cap mooi kan zijn
) Born2BCrazy schreef:Hoezo dat?![]()
Ik heb m ook..
vind het een fijne cap..en ook best mooi..
In hoeverre een cap mooi kan zijn
Francien_ schreef:Haha idd, ik heb nu echt zo'n paddestoel ding (zie profiel)
Ik vind het een erg fijne cap. Alleen bij mij begon de stof na een paar weken te 'bobbelen'. Niet heel erg, maar de stof zit op sommige plaatsen iig niet meer heel strak om de cap heen. 
) We hebben daarop Pikeur gemaild en voor een reactie en die kwam met een leuk antwoord.
hij zit echt heerlijk en ziet er nog leuk uit ook Esperanza schreef:Ik heb hem nog weer kunnen vinden:
http://www.gjilke.durksz.nl/Filmpjes/t200507078.pdf
Edit: Link naar ander topic over een andere cap. Een vriendin van me heeft eens met een goedgekeurde helm een flink ongeluk gehad, 16 hechtingen in haar gezicht. Tuurlijk was het zonder cap veel erger geweest, maar dit had neit mogen gebeuren met een goedgekeurde helm.
viewtopic.php?f=118&t=622360&st=0&sk=t&sd=a
Maar een fietshelmen test is wel anders natuurlijk..Ik ga nog wel ff verder kijken of er iets over te vinden is.