hoi, ik wil een nieuwe zomerjas liefst bomber dus toen zag ik de Equitheme Jack zomeruitvoering vind dit een leuke jas en is niet duur. nu heb ik hem gezien op divoza.com http://divoza.com/shop/a.visit/46586aea01b22d36273fc0a8c06406e7 maar nu vraag ik mij af hoe deze jas valt en of deze niet te dik is je kijkt er vrij dik op vind ik. ook vraag ik mij af hoe eyuitheme valt en of er ervaringen zijn met deze jas/dit merk
Ik heb er een wedstrijdbroek van, eigenlijk is hij al te klein maar doe hem nog steeds aan omdat ie zo fijn zit . ( totdat hij een keer kapot knalt haha ) Ga binnenkort dus weer een rijbroek kopen en denk dat ik weer een equi- theme ga zoeken
Ik heb de Oxer Bomber in de winterjas. Echt een super jas. Super warm maar wel ademend en waterdicht! En niet duur. Ik heb nu de Antibes zomerjas, ook daar ben ik super tevreden over. Van de Antibes heb ik M maar van de Oxer Winter heb ik Xs. Je moet ze echt even passen. want ze vallen raar. Gewoonlijk heb ik S en soms M.
Oke maar ik was van plan die jas te kopen (de zomeruitvoering) met zo'n fleecejack van equithéme eronder als winterjas(is dit een optie?). Maar ik hoor van mensen dat bij die zomeruitvoering zo'n glanzende stof aan de binnenkant zit en dat enorm zweet!
bjobjo
Geplaatst: 09-08-10 17:11
Oke maar ik was van plan die jas te kopen (de zomeruitvoering) met zo'n fleecejack van equithéme eronder als winterjas(is dit een optie?). Maar ik hoor van mensen dat bij die zomeruitvoering zo'n glanzende stof aan de binnenkant zit en dat enorm zweet! Zelf heb ik de ''oxer'' maar die heeft dat dus ook waardoor ik hem nooit aan heb