Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die vijf balken vind ik een ander probleem, dan lijkt het me niet echt safe om de cross in te gaan...
Ik heb er laatst één getroffen die wilde me diskwalificeren op een slootje dat niet eens een hindernis of verplichte doorgang was en ze ging niet in discussie...'Prima, ik rij hier voor de ervaring en niet voor de prijzen. Gediskwalificeerd of niet ik rijd hier om te trainen en had vantevoren speciaal nagevraagd of je bij diskwalificatie door mocht rijden...' Achteraf had ik dus wel gelijk en ben ik blij dat ik niet op aanraden van de poster afgestapt ben(vreemde tip trouwens
Ga er maar naast lopen dan springt hij wel mee...De jongen voor mij heeft dat wel gedaan en die had zijn paard ongeveer op zijn rug) Ik kreeg dus mijn coupon later terug en had 0 strafpunten in de cross en alleen wat tijdfouten...ben nu dus B+2
Terwijl het dan toch echt in orde moet zijn...Maar ik drukte me wat ongenuanceerd uit net...(ga ook echt niet eerder L dan dat het water goed gaat(en dan niet per ongeluk één crossje
))
) of ook niet van verliespunten?
Net hoe je er tegenaan kijkt...Elke geit kan dat proefje lopen, maar een paard dat nauwelijks kan springen(ook al moet hij B+1 zijn) kan wel verongelukken in de cross... gomir"]
Ik weet wel dat het water erbij hoort, maar een B-paard heeft nog niet zoveel gezien als een M-paard en moet toch de kans krijgen om ervaring op te doen.
[/quote]
daarvoor zijn trainingen en oefencrossen. En dan zou ik zelf in de training het een keer aanpak als op een officiele wedstrijd, dus niet alle tijd nemen maar gewoon vanaf een andere sprong in een keer door rijden.
[quote="gomir schreef:In de trainingen gaat het super(ga voor de volgende cross waarschijnlijk ook nog even trainen bij Alice), maar dan heeft hij gewoon even meer tijd om te kijken...![]()

)
)
)
Had ik zelf al bedacht, maar vorige keer waren we met een groep en dan loopt hij er wel voorop in, maar dan gaat het toch uit draf/stap
En anders heb ik er nog steeds een fijn spring/recreatiepaard aan
In het terrein is het echt een engeltje en hij wil overal overheen...
Zelfs toen ik hem een keer gigantisch in de hindernis reed redde hij me nog
) Lielle schreef:Ik heb hierboven tegen Gomir al hetzelfde gezegd, ga het dus niet allemaal herhalen maar IMO is het zo dat als je de watersprong nog niet beheerst je niet toe bent aan een hogere klasse.