[PG] Palomino ruin Barney - +- 1.40 meter - met foto's

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DebGizmo

[PG] Palomino ruin Barney - +- 1.40 meter - met foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 18:04

Bedankt dat je even een kijkje komt nemen in dit topic!

Ik ben al jaren op zoek naar mijn eerste pony Barney Mantell. Ik heb Barney op drie jarige leeftijd gekocht van twee hele lieve mensen uit Purmerend. Helaas ben ik Barney ook op een hele vervelende manier kwijt geraakt. Daarom weet ik nu niet waar hij is, maar ik zou zo graag willen weten of het goed met hem gaat!

Barney is een palomino gekleurde pony. Zijn stokmaat was bij mij gemeten op 1.38 meter, dat was op drie jarige leeftijd, dus inmiddels zal hij door gegroeit zijn naar 1.40 meter. Wat opvallend was bij Barney, was dat hij een bles had die in een punt naar beneden liep, maar die niet helemaal tot zijn neus liep. Een klein stukje boven zijn neus hield hij op. Verder had Barney links achter een wit been tot aan zijn knie. In de zomer was hij helemaal bezaaid met appeltjes, die zaten echt over zijn hele lichaam, wat hem ontzettend mooi maakte. Verder was Barney netjes ingereden en ontzettend lief. Ook op stal en buiten op straat, hij deed geen stap verkeerd, alhoewel het soms ook een boefje kon zijn. Zijn leeftijd is nu ongeveer 8 jaar.

Als je iets weet, mag je me natuurlijk altijd pb'en, of hier een berichtje achter laten. Natuurlijk plaats ik ook een paar foto's. Alvast ontzettend bedankt voor iedereen die de moeite neemt om te reageren!

Groetjes Deborah

Dit is Barney, foto's zijn gemaakt op drie jarige leeftijd.

Afbeelding

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto=JXE3IS4Z
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-05-07 10:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's ter illustratie + irritant kleine lettergrootte verwijderd.

DebGizmo

Re: [PG] Palomino ruin Barney - +- 1.40 meter - met foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 10:12

Heeft niemand een idee?