Ik ben opzoek naar een voskleurige ruin, Scarlet genaamd. Hij heeft vroeger altijd op een camping gestaan in Stolwijk Z-H (Vlakbij Gouda) bij fam. Breedijk. Hij stond daar altijd samen met een shetlander Jimmy. Ik schat ongeveer dat het een jaar of acht geleden is dat hij daar wegging. Hij werd toen ineens plotseling verkocht, volgens Breedijk zou hij aan een man uit Den Haag verkocht zijn zei hij toen...
Scarlet is dus voskleurig en heeft ook voskleurige manen, vroeger had hij wat rafelige manen (golfjes) hij heeft een bles en volgens mij geen witte voeten. Hij was toen hij wegging rond de tien jaar oud ongeveer. Niet geheel onbelangrijk: Hij was aan de zeer dikke kant en zijn hoeven waren zeer lang niet bekapt geweest, dit was heel erg duidelijk te zien aan de hoeven!
Ik hoop echt heel erg dat hij nooit verkocht is aan een handelaar voor de slacht omdat hij o.a. heel erg dik was... En ik hoop dus dat hij nog leeft!!! Zijn afstamming was onbekend...
Wie o wie komt dit bekend voor? Zou hij inderdaad naar Den Haag gegaan zijn of is hij ergens anders?? Of weet iemand iets van die koop toen?? Ik heb nog foto's die kan ik scannen naar mijn pc... Als je twijfelt, reageer dan alsnog!! Vraag naar foto's van Scarlet voor de zekerheid!!
heel erg bedankt!!