Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nee, tuurlijk niet ga gewoon vlechten en je ziet vanzelf wel hoeveel knotjes je heb, er is echt niemand die gaat tellen of je een onevenaantal knotjes heb...
Dressuurgek schreef:En als je een even aantal knotjes heb dan krijg je puntenaftrek!!!Nee, tuurlijk niet ga gewoon vlechten en je ziet vanzelf wel hoeveel knotjes je heb, er is echt niemand die gaat tellen of je een onevenaantal knotjes heb...
Suusje92 schreef:ja ik doe het zola sjij het zegt, maar heb het vandaag uitgeprobeerd bij Aster(schoolpony) is ene hafx hackney dus aardiug dikke manen maar noit bin getrokken of geknipt voorplukje zat prima de 3 vlechtjes daarna ook maar daarna gingen ze raarder zitten terwijl ik het strakl genoeg doe.
roanje44 schreef:oneven aantal is ook vereist volgens mij
de jury telt ze niet hoor
_Rapido_ schreef:roanje44 schreef:oneven aantal is ook vereist volgens mij
de jury telt ze niet hoor
Miss_m schreef:Suusje92 schreef:ja ik doe het zola sjij het zegt, maar heb het vandaag uitgeprobeerd bij Aster(schoolpony) is ene hafx hackney dus aardiug dikke manen maar noit bin getrokken of geknipt voorplukje zat prima de 3 vlechtjes daarna ook maar daarna gingen ze raarder zitten terwijl ik het strakl genoeg doe.
Leer eerst maar eens normaal typen na 300 berichten mag je je wel gewoon gedragen op Bokt..
Zoals je beschreef kan je het doen is ook een gemakkelijke en snelle manier..
Als je wilt dat de knotjes wat langer blijven zitten zou je met naald en draad kunnen vlechten hoe dat moet is al ooit eens beschreven in een topic hier dus moet je maar even bij zoekfunctie intypen succes ermee