[PG] :bruine 3 jarige?? merrie (wolfgang) in Voorburg?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

unexpected_

[PG] :bruine 3 jarige?? merrie (wolfgang) in Voorburg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-07 20:38

Het is misschien niet heel erg dringend, maar ik ben vooral heel erg benieuwd naar de volle zus van mijn jaarling merrie.
Ik heb mijn jaarling merrie (Wolfgang x elegant x makelaar) vorig jaar november gekocht van fokkers uit Moerkapelle. De fokkers vertelde mij toen dat mijn merrie nog een volle zus heeft die verkocht is en gestald staat/stond in of omgeving Voorburg. Mijn merrie genaamd Blodine is geboren op 9 mei 2006, haar zus is volgens mij 2 jaar ouder... Ze hebben mij toen ook een foto laten zien van haar zus en ze lijken veel op elkaar...
Ik zou het heel erg leuk vinden als iemand iets weet over de volle zus van mijn Wolfgang merrie, misschien heb je wel foto's?? Of misschien weet je waar haar zus staat? Ik woon zelf in Den Haag, dus vlakbij Voorburg, dus vind het leuk om eens te gaan kijken bij haar zus!! Hieronder staan foto's van mijn merrie, ze lijken als het goed is veel op elkaar!
Alles is welkom!

Afbeelding

Afbeelding

appelkroon

Re: [PG] :bruine 3 jarige?? merrie (wolfgang) in Voorburg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 20:50

hoi als je een chip/stamboek nr hebt kom je mischien wat veder denk dat de fokker dat nog wel !

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 14:02

wat voor ras is het??
ik sta bij een stal en er staat volgens mij staat daar een jaarling die er op de jouwne lijkt Knipoog ik kijk wel of ik een keer een foto kan maken.
maar ze staan wel in een donkere stal, niet dat de boerderij er slecht staat maar hij had geen andere boxen over en er staan nog 2 paarden bij hem in de stal.
in een aparte box en 1 met een veulen..Haha!
ik zal voor je kijken en zo snel mogelijk reageren Knipoog

unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 08:43

hazira schreef:
wat voor ras is het??
ik sta bij een stal en er staat volgens mij staat daar een jaarling die er op de jouwne lijkt Knipoog ik kijk wel of ik een keer een foto kan maken.
maar ze staan wel in een donkere stal, niet dat de boerderij er slecht staat maar hij had geen andere boxen over en er staan nog 2 paarden bij hem in de stal.
in een aparte box en 1 met een veulen..Haha!
ik zal voor je kijken en zo snel mogelijk reageren Knipoog

Hoi, haar zus kan geen jaarling zijn... want de mijne is een jaarling. Haar zus moet volgens mij nu 3 jaar oud zijn...
Dus ik denk niet dat het haar zus is! Maar toch bedankt!

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 14:55

de boer heeft ook andere merrie's..
die staan in een stal waar ik niet vaak kom, ik kan ook nog wel ff voor je kijken..
ik ga vanavond weer dan zal ik ff kijke Haha!

unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 19:30

oke, waar is die stal dan??

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 10:17

de stal is gewoon op de boerderij, maar daar kom ik niet vaak.
Verder worden de merrie's en andere paarden goed verzorgt hoor:D
gister kon ik het niet goed zien omdat het donker was en ik wist niet waar het licht aan moest :S