Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elegance schreef:Voor een BOVAG-beurt (de trailer wordt dan op ca. 40 punten gecontroleerd, o.a. bodem) rekenen wij 112,00 incl. BTW, maar ik weet dat je bij sommige bedrijven het dubbele kwijt bent.
ikke schreef:Elegance schreef:Voor een BOVAG-beurt (de trailer wordt dan op ca. 40 punten gecontroleerd, o.a. bodem) rekenen wij 112,00 incl. BTW, maar ik weet dat je bij sommige bedrijven het dubbele kwijt bent.
Waarop controleer je dan? Ik heb eens zitten tellen, maar ik kan niet aan 40 controlepunten bij een trailer komen..........
Fitzroy schreef:Pfff ... Daantje, ik zou het bij jou in de buurt niet weten.
Zowel Holland Trailer als Vervloed draaien je een poot uit.
Op de Veluwe ben ik 1/5 kwijt van wat ik bij Vervloed betaalde.
ikke schreef:Elegance schreef:Voor een BOVAG-beurt (de trailer wordt dan op ca. 40 punten gecontroleerd, o.a. bodem) rekenen wij 112,00 incl. BTW, maar ik weet dat je bij sommige bedrijven het dubbele kwijt bent.
Waarop controleer je dan? Ik heb eens zitten tellen, maar ik kan niet aan 40 controlepunten bij een trailer komen..........
Elegance schreef:ikke schreef:Waarop controleer je dan? Ik heb eens zitten tellen, maar ik kan niet aan 40 controlepunten bij een trailer komen..........
We weten inmiddels allemaal dat jij zelf kundig bent om onderhoud uit te voeren...
MSQuincyTE schreef:Zet ze hier eens neer