Ik ga misschien ook bij iemand groomen en ik krijg een vergoeding (weet nog niet wat het verdient en ik doe het niet voor het geld!). Maar wat verdient dat nou gemiddeld?
Nou, ik hoop wat reacties te krijgen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
erleyne schreef:Ik wou net zeggen, ik groom zo vaak bij kennissen, maar daar vraag ik echt niks voor. Leuk om een dagje op pad te zijn en als ik dan en colaatje en een bedankje krijg ben ik alweer tevreden
Ik denk dat het grotendeel er zo over denkt en er dus ook niet echt iets mee verdient ofzo
Maar ik ben dus benieuwd naar de mensen die echt een vaste groom hebben of een vaste groom is.
. erleyne schreef:Ik wou net zeggen, ik groom zo vaak bij kennissen, maar daar vraag ik echt niks voor. Leuk om een dagje op pad te zijn en als ik dan en colaatje en een bedankje krijg ben ik alweer tevreden

Cinzano schreef:Ik rij dus ook zeer veel wedstrijden en dan gaat er altijd wel iemand (vrijwillig) mee.
Tijdens de wedstrijden vind ik het dan niet meer dan normaal dat ik voor hun wat te eten of drinken koop
In mijn geval zijn het juist grooms die zelf niet starten, maar het wedstrijd gebeuren wel heel gaaf vinden, zo helpen we eigenlijk mekaar een beetje

Apple schreef:Betaalde grooms dan denk ik echt aan prof.ruiters met een vrachtwagen vol paarden en een concours dat meerdere dagen duurt.
Cinzano schreef:Van die grooms wordt meestal ook verwacht dat ze de paarden wassen en invlechten... terwijl de vrijwilligers gewoon alleen meegaan tijdens de wedstrijd.
Faelivrin schreef:Is het bij een officiele stal? Of bij een particulier?

Apple schreef:Ik vind eigenlijk dat gewoon groomen bij een amateur ruiter met 1 of 2 paarden dat dit niet betaald zou moeten worden.
Betaalde grooms dan denk ik echt aan prof.ruiters met een vrachtwagen vol paarden en een concours dat meerdere dagen duurt.