Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SWINGDOOS schreef:Nee, het is helemaal in geen enkele klasse toegestaan met bandages of peesbeschermers te rijden. inrijden echter wel!
Mystica schreef:Voorkomen dat het paard fris/gespannen is tijdens het inrijden en zijn benen open trapt?

Waratje schreef:Mystica schreef:Voorkomen dat het paard fris/gespannen is tijdens het inrijden en zijn benen open trapt?
Bedoel je nou dat die bandages zouden voorkomen dat het paard fris/gespannen is?? Lijkt me een doorbraak![]()
Inderdaad zouden bandages witte benen schoon kunnen houden, maar als je paard die niet heeft, is het volstrekte onzin.
fanclubE_Gal schreef:Waratje schreef:Bedoel je nou dat die bandages zouden voorkomen dat het paard fris/gespannen is?? Lijkt me een doorbraak![]()
Inderdaad zouden bandages witte benen schoon kunnen houden, maar als je paard die niet heeft, is het volstrekte onzin.
Ik denk dat ze bedoelt dat het paard zijn benen opentrapt, als hij fris/gespannen is.
fanclubE_Gal schreef:Dan kunnen ze er af als het paard zich een beetje heeft uitgeleefd.
Daarnaast is het natuurlijk wel handig voor de schonen benen, maar er wordt toch een stukje vies.
Waratje schreef:Mystica schreef:Voorkomen dat het paard fris/gespannen is tijdens het inrijden en zijn benen open trapt?
Bedoel je nou dat die bandages zouden voorkomen dat het paard fris/gespannen is?? Lijkt me een doorbraak![]()