Ik heb net een nieuwe rijbroek gekocht. Ik ga hem vanavond uitproberen. Wat is jullie ervaring met deze rijbroeken? Ik heb iets van 7 jaar met mijn bos rijbroek gedaan, helaas was hier geen van exemplaar te vinden in het oude model. Nu ben ik erg benieuwd wat jullie ervaring is met dit merk.
ik heb handschoenen van mountainhorse...... (hele dikken , gevoerde ... meer wanten dan handcshoenen ) NOOIT KOPEN -.... ik heb ze in totaal mischien 40 uur aangehad en er zitten veel gaten in .... al 6 naadjes dicht genaait... afrader.....
Ik heb een keer een mountain horse rijbroek gehad. Was na 3 maanden enorm gekrompen en verkleurd. Was overigens wel van katoen dus dan heb je dat sowieso sneller. Maar ik koop nooit weer een mountain horse broek.
Ik heb er net 2 gekocht bij de plaatselijke ruitershop, juist omdat ze van katoen zijn en .... goedkoop. Ik weet dat het gauw lelijk van kleur wordt, maar ze zitten zo lekker. Ik probeer ze gewoon zo min mogelijk te wassen .
ik heb een tijdje geleden ook een mountain horse rijbroek gekocht, was aardig rpijzig, maar hij zit geweldig:D hijs nog niet gekrompen, en de kleuren zijn nog niet vervaagt, terwijl hij al hele vaak gewassen enzo is. ik bne er iig heel blij meej:)