Handkar springmateriaal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_1982

Handkar springmateriaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 20:43

Wie heeft de gouden tip om hindernis materiaal te vervoeren/op te slaan? Het is om hindernismateriaal in en uit de bak te rijden en er moeten 20 balken op vervoert kunnen worden. Maten van de kar ongeveer 1 bij 2 meter.
Zat zelf te denken aan een grote bolderwagen of iets dergelijks. Heeft iemand iets soortgelijks of een goede tip waar zo`n soort wagen te koop is? Of eventueel tips om een wagen zelf te maken?
Voor de duidelijkheid, het moet wel een handkar zijn dus niet voor achter de tractor.

Scum

Re: Handkar springmateriaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 21:40

Ik ben ook erg benieuwd naar een tip. Zoiets zoek ik zelf ook al. Wij kunnen de spullen ook niet buiten laten staan dus het moet elke keer terug naar binnen en ik draag me een ongeluk.

finn2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 15:03

Wij hebben een schuurtje bij de bak staan waar al het materiaal in past. Hoef je nooit ver te slepen.

Denk trouwens dat je met een handkar met 20 palen erop nooit ver komt in een bak. Als het een btje droog is trek je je een ongeluk door het zand

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 16:21

Een simpel bouwzeil misschien?

Marije_1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 17:19

Oke ik ben misschien van het type lui, maar als ik elke week 12 staanders en 20 balken de bak in moet slepen en er na het springen weer uit moet halen dan heb ik toch liever een kar waar alles op kan. Dan kan je iig alles tegelijk mee nemen. Bovendien beschadigt je materiaal veel sneller door er zo per balk mee te zeulen.
Natuurlijk kan ik dan over die kar een bouwzeil spannen met een schrikdraadje er omheen (staat dan in de wei) maar de hindernissen kunnen dus niet in de bak blijven staan. In eerste instantie ben ik op zoek naar een kar die je met de hand kan trekken, mocht dit echt niet lukken dan is een aanhangwagen achter de tractor nog wel een optie. Maar liever optie 1 omdat je anders altijd de tractor moet pakken.
Thanks voor de tips tot nu toe.

Marije_1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-07 07:28

Nog mensen met goede ideeen??