Wat zal ik doen wit of groen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marquez1

Wat zal ik doen wit of groen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-07 19:28

Hallo allemaal. Ik heb een spierwitte schimmel (nouja als ze gewassen is dan Clown ) en ik vind een wit dekje dus afzichtelijk op haar Koe . Hoe goed je haar ook wast, ze steekt toch geel af bij een hagelwit dekje. Nu heb ik dus altijd met een groen dekje gestart (van fluweel passend bij mijn jasje) en heb iedere keer een 7 voor de verzorging gekregen. (gelieve geen discussie over het groene jasje daar vraag ik niet naar, is uitgezocht daar mag ik mee starten)
2de pinksterdag heb ik weer concours, zal ik eens een wit dekje op doen, en kijken of ik een 8 kan krijgen voor de verzorging?
Zijn er meer schimmeleigenaren die met hetzelfde probleem zitten?

Arielle_

Re: Wat zal ik doen wit of groen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:29

ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of je een wit of groen dekje erop legt, de ene jury geeft nou eenmaal een 7, de andere een 8.
gewoon die groene erop leggen, veel mooier! Ja

love_supream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:31

ja wit is wel mooit maar omdat je pony ook wit is ik had gewoon voor de wedstrijden wit gebruikt met een tekst op het sjabrakje een naam ofzoo:D

meliiSsatjje

vaak krijg je een 7 voor je verzorging, dat heeft natuurlijk ook met de jury te maken, maar ik heb een zwarte met altijd een wit dekje ziet er altijd super netjes uit: roosjes, schone beentjes en hoefjes, wit chabrakje, ik gewoon in wedstrijdoutfit en ik heb bijna altijd een 7 zelden een 8! Maar ik zal zelf het groene dekje opdoen... is veel mooier bij een schimmel en past beter bij jou rijjasje,, en dan lijkt je paard niet zo vies!!

Vonnie84

Nooit hetzelfde probleem gehad. Ik heb altijd een donkerblauw dekje gehad op mijn schimmel (nu zwart) en ik heb altijd een 7, 8 of 9 voor de verzorging.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:33

Ik heb een tijdje een schimmelgehad en had daarop een wit dekje met een zwart randje! Dat stond prima, omdat het niet meteen wit op wit is.

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 19:35

als je welsh spierwit is van het wassen ik weet niet of ze die dekjes hebben een beetje creme wit met een leuk ander kleur rantje en erop geborduurd.

Crizztel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-07 20:59

ik heb iemand gezien met de combinatie grijs en lichtroze..Dekje en kleding van de ruiter..Echt supermooi op een schimmel!

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 07:38

Ik doe denk ik gewoon maar mijn groene op, overigens kan het ook komen omdat ze in de winter een chronische gele plek op haar linker bil heeft Haha! . de wintervacht is er af, dus ik hoop dat ik mijn paard nu wat witter kan krijgen Vork

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 13:13

ik zou denk ik gewon weer groen doen. wit op wit lijkt vaak vies. terwijl je je paard net zo schoon hebt gekregen. dan denk ik dat het cijfer net zo blijft, of lager..wie weet!

BandoBB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 14:26

Ik zou ook groen doen heb ik op me eigen schimmel ook meestal.
Succes!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 15:50

HIer zijn echt al talloze topics over geweest.