Welke leren rijlaarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Welke leren rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 13:09

Ik ben op zoek naar leren rijlaarzen die niet al te duur zijn (max 250 euro), op maat gemaakt kunnen worden (breeeeede kuit Bloos ) en die niet AL te moeilijk in te lopen zijn. Verder uiteraard laarzen die mooi blijven Knipoog Ik rij op dit moment 1x in de week op de manege, maar het is de bedoeling dat dat wel meer gaat worden Knipoog

Welke merken/types kunnen jullie me aanraden? Ik heb op internet al wat lopen snuffelen, zag de petrie perfect, is dat wat? Oh ja, ze moeten wel verkrijgbaar zijn in de regio Noord-Holland...

Kom maar op Haha!

djoeka

Re: Welke leren rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 13:11

Mijn dochter heeft lipica's en waren 160 euro. Deze worden op maat en naar eigen wens gemaakt, en ze zitten nog super ook. Er loopt hier ook een topic over.
Succes!

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 13:31

De Mountain Horse sportive rider misschien? Die had ik eerst zitten lekker, hoef je eigenlijk niet echt in te lopen.
Misschien wel het proberen waard.

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 14:10

ik heb de petrie freeriders, je moet er wel van houden, maar ik vind ze geweldig! daarnaast zitten zo ook heerlijk!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-07 14:21

Anniek schreef:
De Mountain Horse sportive rider misschien? Die had ik eerst zitten lekker, hoef je eigenlijk niet echt in te lopen.
Misschien wel het proberen waard.

Heb ik inderdaad naar gekeken, maar vind ze niet zo "chique"...Wil liever echt een dressuurlaars...

edit: net ff naar de freerider gekeken, daar geldt eigenlijk een beetje hetzelfde voor Lachen

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 16:05

je hebt van de freerider ook nog een chiquere uitvoering, weet niet precies de naam, maar met een gladde zool enzo.
succes met zoeken!