Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

manfredie schreef:Nu is het zo dat dit niet gedekt wordt door de verzekering, dit houdt dus in als het echt voor problemen gaat zorgen ik niet alleen me paardje kwijt ben maar ook me spaarcenten!!
Ik was voorheen verzekerd bij interpolis wat nu equine risk heeft overgenomen.

er zit gewoon niets anders op ik kan mijn paard niet uitgebreid verzekeren..dat kon vanaf het begin af aan al niet.
manfredie schreef:Ik snap je niet zo goed? je kon van het begin af aan al niet uitgebreid verzekeren? Maar was dit paard niet gekeurd dan voordat je het kocht?Ik ben standaard verzekerd ...helaas..er zit gewoon niets anders op ik kan mijn paard niet uitgebreid verzekeren..dat kon vanaf het begin af aan al niet.
alleen heb ik zelf niet zo'n slimme zet gedaan ik heb de ziektekosten dus ooit eens aangepast en die zijn komen te vervallen.

manfredie schreef:het probleem met verzekeringen is gewoon dat ze graag geld ontvangen maar liever niet uitkeren...

manfredie schreef:mocht het zo zijn dat ik hem hiervoor in moet laten slapen is dit niet gedekt door de verzekering.

) 
ik heb het bewust nog een keer nagevraagd. wil je dus een uitkering krijgen dan moet hij uitgebreid verzekerd zijn. manfredie schreef:Helaas is het niet zo ...ik krijg niet mijn verzekerde waarde terug.ik heb het bewust nog een keer nagevraagd. wil je dus een uitkering krijgen dan moet hij uitgebreid verzekerd zijn.
Citaat:Uw paard is verzekerd tegen plotselinge en onverwachte dood of noodzakelijk doden door:
- ziekte,
- ongeval,
- kwaadwilligheid van derden,
- vergiftiging,
- transport,
- castratie,
- brand,
- storm,
- blikseminslag.
deschels schreef:Je heb de equine risk basisverzekering neem ik aan...
Zit net te kijken en nee dan ben je hiervoor niet verzekerd, heel erg voor jou maar niets meer aan te doen ben ik bang.
Maar ik ben het niet met je eens. Er is toch sprake van noodzakelijk doden door ziekte!? 
hoefkatrol valt onder orthopedisch ....zucht...hij valt er echt buiten. Alleen het gemene van het verhaal vindt ik dat dit nooit in de voorwaarden stond van interpolis ...de voorwaarden zijn dus door hun aangepast zonder mijn medeweten ...dus daar moet ik nog even over gaan reclameren... 
manfredie schreef:Alleen het gemene van het verhaal vindt ik dat dit nooit in de voorwaarden stond van interpolis ...de voorwaarden zijn dus door hun aangepast zonder mijn medeweten ...dus daar moet ik nog even over gaan reclameren...