Mijn paard staat als hengst op mijn startkaart.(hij is ruin)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

blacklight

Mijn paard staat als hengst op mijn startkaart.(hij is ruin)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 11:01

Ik heb vandaag eindelijk mijn startkaart binnengekregen.
Maar nu klopt er het een en ander niet.
Bij stokmaat staat dat hij 1.65 zou zijn. Hij is 1.72 ongeveer, hij is nooit gemeten. Nu dachten wij dat 1.65 wel een standaard maat zou zijn. Omdat het niet uit maakt hoe groot een paard is. Als hij maar paard is.

Maar nu zag ik ook dat hij als hengst staat ingeschreven. Zowel op de startkaart als op de startcoupons. Maar het is een ruin.
Wat moet ik nu doen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes

Roos91

Re: Mijn paard staat als hengst op mijn startkaart.(hij is ruin)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 12:02

Ha! eerste Clown
Wat ik denk, kan wel domme opmerking zijn.
De stokmaat wat er opstaat, hebben ze van de paspoort van het paard, daar moet het opstaan.
Daar staat waarschijnlijk ook in dat hij hengst is. Dat is waarschijnlijk nog niet veranderd op het paspoort.
Ik weet niet hoe jij het allemaal heb gedaan maar ik zou diegene waar je je startkaart hebt aangevraagd terugbellen en vertellen waar je mee zit. Dat er wat veranderd moet worden. Maargoed, ik denk dat het dan eerst op het paspoort veranderd moet worden.
Als op het paardenpaspoort heel wat anders staat dan je startkaart, dan vraag ik me af waar ze het vandaan hebben.

Ik hoop dat je hier wat mee opschiet. Dit is wat ik denk.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 12:04

Even bellen, dan kunnen ze de boel wijzigen (kostenloos). Stokmaat stond bij mij niet in het paspoort (nooit gemeten) maar hebben we zelf opgegeven bij het aanvragen van de startkaart. En in eerste instantie stond mijn paard als vos op het papier en paspoort en dus ook de startkaart. Na ongeveer een jaar heb ik het laten wijzigen in bruin (want dat was ie ook, alleen de veulenschetser was eigenwijs destijds), kreeg wel erg veel commentaar van de jury's...

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 17:18

Even bellen naar diegene die jou startkaart heeft aangemaakt, dan even uitleggen hoe alles zit en dan verzind diegene die jij aan de lijn hebt wel wat je het beste kan doen hoor Ja

Groetjes Evelien

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 17:33

Bellen, dan moet je waarschijnlijk alles terugsturen om het vervolgens weer terug te krijgen met als verandering dat hengst is doorgestreept en er ruin achter is geschreven... Dit had een vriendin van mij namelijk ook.

blacklight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-07 20:28

Oke bedankt voor de reacties.
Hij is nooit gemeten. Maar we weten wel ongeveer hoe groot hij is. Op zijn paspoort staat overigens dat hij mannelijk is haha. Dus daar kan je van maken wat je wil. Ik ga het zo snel mogelijk regelen weer.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:13

Idd even bellen, dan kunnen ze dat nog wel wijzigen.

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 17:07

Ik heb hetzelfde gehad, ik heb toen gebeld en toen hebben ze een nieuwe opgestuurd.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 05:37

ik heb gemaild en had binnen een week een nieuwe startkaart, overigens pas vorige maand gedaan, daarvoor hebben we er nooit een opmerking over gehad! Terwijl we al 3 seizoenen wedstrijden rijden, dus er wordt geen drama van gemaakt.

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-07 17:16

Je paard móet toch ooit gemeten zijn als je je startkaart aanvraagd? Naar mijn weten moet je iig ook de pagina van het paspoort kopieren waar opstaat door wie hij is gemeten en hoe groot hij dan is ..

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 14:25

Leoniee schreef:
Je paard móet toch ooit gemeten zijn als je je startkaart aanvraagd? Naar mijn weten moet je iig ook de pagina van het paspoort kopieren waar opstaat door wie hij is gemeten en hoe groot hij dan is ..

Dat is alleen bij pony's