Is er ergens een boekje te koop of bestaat er een website over ruiterroutes in Nederland?
En dan vooral in Noord-Brabant?
En dan vooral een boekje waarin allerlei ruiterroutes in staan natuurlijk.. hahah...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anoukie schreef:In omgeving Tilburg hebben ze prachtige rijroutes, maar daar heb je natuurlijk weinig aan. Ik zou idd kijken bij de VVV of eventueel de ANWB?
Liezel1 schreef:yep, die kaarten hebben ze...
Loonse en Drunense duinen --> 1 grote ruiterroute
daar heb je alleen wel een vergunning voor odig (label aan je zadel van natuurmonumenten)
die kost €10 voor een heel jaar... ook te koop bij het drunens ruiterhuis, dat ligt zowat aan de drunense duinen..
) .... netwerk. Ik heb ze thuis liggen en je kunt ze bij de VVV van Breda kopen. De losse kaarten voor heel Brabant en 1 grote voor het gebied rond Breda.
19suus25 schreef:Liezel1 schreef:yep, die kaarten hebben ze...
Loonse en Drunense duinen --> 1 grote ruiterroute
daar heb je alleen wel een vergunning voor odig (label aan je zadel van natuurmonumenten)
die kost €10 voor een heel jaar... ook te koop bij het drunens ruiterhuis, dat ligt zowat aan de drunense duinen..
Serieus? Moet je daar een vergunning voor hebben? Wat raar! Dat wist ik helemaal niet.
Moet je zeker ook iets kunnen overhandigen? Zoals, ruiterbewijs, of paspoort van paard etc??
Liezel1 schreef:ruiterbewijs is daat niet verplicht..
maar dat label wat aan je zadel hangt is je vergunning, daar staat een nr op en die is gekoppeld aan je naam. Identiteitsbewijs moet je zoiezo altijd bij je hebben, dus ook daar...
Als je de regels echt helemaal zou gaan volgen dan zou je ook paspoort en entingsboekje etc mee moeten nemen omdat je van huis bent, maar dat doen wij nooit..