Deken voor lang paard met smalle borst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marina

Deken voor lang paard met smalle borst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 17:07

Ik ben (nu al Haha!) opzoek naar een winterdeken die niet zo breed is aan de voorkant. Qua lengte heb ik 205 nodig, maar dan kiert het aan de voorkant, daardoor glijd de deken naar achter waardoor hij strak komt te liggen tegen zijn schouders. Overigens doet een 195 hetzelfde, alleen die zijn net te kort.
Iemand een oplossing?

Netje

Re: Deken voor lang paard met smalle borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 17:13

Had ik ook met mijn paard. Ik had een Bucas Smartex All in One en die was gewoon veel te wijd van voren. Nu heb ik een Rhino Wug in zowel regen als winter deken en die zitten perfect (ze hebben een beetje een hals waardoor ze ook niet zover naar achter kunnen zakken). Dezelfde heb je ook van Rambo (dat is het duurdere merk, het iets goedkopere is Rhino). Beide dekens zijn van Horseware. Je kunt kijken op de site van horseware (ik denk www.horseware.com). Ze zijn niet goedkoop, als kun je ze via Ebay een stuk voordeliger aanschaffen. Echt een aanrader voor smalle lange paarden !

scoobydoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 17:15

ik heb ook een smal en lang paard.
ik heb een norton winterdeken een mooie zilvergrijze en die sluit iets hoger waardoor hij super licht.
maar ik ben bijna dekenloos dus hij is te koop.
nog geen foto.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 15:35

Ik heb een anky deken, veeeeel te lang voor mijn paardje.. dus misschien is dat wel iets voor langere paarden Knipoog

Brennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 09:51

BR. Ik heb zelf ook zo'n lang paard, ik had een BR winterdeken gekocht maar die krijg ik van voren maar net dicht en zo breed is ze niet, kwpn, dus misschien voor jou ideaal. BR dus.

marina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 09:53

Dank jullie wel voor de adviezen, ik ga er mee aan de slag Ja
BR deken heeft een vriendin, eens kijken hoe die ligt op mijn paard Lachen