ik zoek een leuke camping in Gelderland of Utrecht waar ze jaarplaatsen voor stacaravans hebben en waar je ook kunt paardrijden en als het even kan de hele dag kan poetsen en knuffen met paarden.
Camping Boszicht is een aanrader; moet je wel een eigen paard meebrengen. In Putten zit ook een camping met vlakerbij een manege (Van Beijnen oid?) daar kan je paarden huren. Bij beide campings is het in de buurt mooi rijden.
www.stalhouderijvanbijnen.nl Ligt bij putten en zoals kyona al zei kan je hier paarden/ponys huren en in de omgeving zijn overal campings.. (In putten en voorthuizen)
Camping de witte wieven in nunspeet, daaar is mogelijkheid om een eigen paard mee te nemen maar ook hebben ze daar vele tinkers staan om te verzorgen of op buitenrit te gaan. Camping ligt ook midden in het bos, dus prima buitenrijd gelegenheden.
De Witte Wieven in Nunspeet is inderdaad een aanrader! Ik ben daar weleens geweest met paarden van de manege waar ik toen ree ! Leuke omgeving om ritten in te maken ook.