Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jitske_ schreef:De Amev was voorheen Hippo Zorg toch?
Restwaarde vind ik inderdaad ook wat hoog. Maar die 800 euro is dus standaard?
Geen verschil tussen een arabiertje of een grote KWPN'er?
) en daar betaalde ik toen 1000 gulden voor en ik heb niets hoeven ondertekenen was vrij om te doen en te laten met het paard wat ik wilde. Leo4ever schreef:Indien mogelijk mag je wel starten, ze moeten wel toestemming geven. Ik zou me voor kunnen stellen dat ze een klinische keuring willen, of zoiets. En dan komt er weer een aantekening bij zijn transpondercode. Stel, je papieren worden steekproefsgewijs gecontroleerd op een wedstrijd, in de centrale database staat er aantekening bij dat hij is afgekeurd. Daarbij komt dan weer een melding dat het paard weer in de sport loopt. Maar ik heb echt de indruk dat dit allemaal is gericht op het welzijn van het paard en dat is helemaal prima natuurlijk.

Mork schreef:Hoe zit dat nou met "terugkopen van je Paard"? Moet je nou zelf die 800 of 1000 euro betalen of wordt dat bedrag ergens van afgetrokken? Ik snap het niet helemaal. Kan iemand mij dat eens uitleggen?