Waar combinatiestand vinden op KNHS-site? (geen nr bekend!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WowAmigo

Waar combinatiestand vinden op KNHS-site? (geen nr bekend!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-07 08:42

Ik ben augustus 2005 voor het laatst op wedstrijd geweest en afgelopen weekend heb ik weer voor het eerst gestart. Ik wilde net mijn combinatiestand gaan bekijken, heb netjes aangemeld op de site, maar er zijn geen combinaties bekend bij mijn gegevens! Mijn startkaart is helemaal niet afgemeld in de tussentijd, dus ik vraag me af waar ik nou mijn gegevens moet zoeken!

(heb ze overigens al een mailtje gestuurd hoor, maar misschien weet iemand van jullie waar ik het dan wel kan vinden!)

Edit: Ik heb me niet met mijn ledenpasnummer aangemeld, zou dat wat uitmaken? Dus alleen met mijn persoonsnummer.

Julia_Romeo

Re: Waar combinatiestand vinden op KNHS-site? (geen nr bekend!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 16:26

persoonsnummer is hetzelfde als ledenpas volgens mij (bij mij iig wel)
ik weet niet hoe dat kan,maar je hebt mailtje gestuurd dus dan krijg je vast wel iets terug.

Neff

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 19:02

Volgens mij moet je het pasnummer van je ledenpas gebruiken bij het aanmaken van een account op MijnKNHS en dan kan je er bij (standen opvragen). Staat wel uitgelegd als je een account aanmaakt.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 19:50

Hmm misschien heeft dat er mee te maken dan. Ik heb die pas weggegooid! Wist ik veel, ik denk ik doe er toch niks mee, met die sportpas, maar dat is dus je KNHS ledenpas? Clown

Edit: Nou jaaa, ik kreeg een mail dat mijn startkaart is afgemeld! Heb ik nooit opdracht voor gegeven, nou, ik ben benieuwd hoe dit afloopt!!! Boos!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 07:24

Heb je wel al die tijd gewoon je startkaart en lidmaatschap betaald? Als dat niet zo is, hebben zij je startkaart ws op non-actief gesteld.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 15:42

yep, maar hoorde via de vereniging dat ze me toch hadden afgemeld! Maar ze hebben het weer geactiveerd dus nu zou ik het moeten kunnen vinden!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 16:53

ik heb dat ook. Ik heb mijn oude startkaart hier voor me liggen, en ik vul precies in wat erop staat, maar hij zegt de combi niet te kennen. Ik heb net bericht gekregen dat m'n nieuwe startkaart klaar is dus ze zouden mijn persoonsnummer moeten kennen.

SWINGDOOS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:29

Het staat op je coupons en misschien ook wel op je ledenpas. Maar als je zon accoutn aanvraagt kan je het opvragen.. was voor mij eerst ook een heel gedoe zeg