petrie standard >> zakken af !!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

judith_slu

petrie standard >> zakken af !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 15:38

Hallo,

Nadat ik een half jaar de Petie perfect laarzen had en mijn coating losliet, terug gegaan naar divoza, geld vetgoed gekregen en toen de Standard gekocht. Deze heb ik sinds eind maart.
Het inlopen ging makkelijker, en ze zaten vrij snel al goed, maar sinds de laatste paar weken gaat het wat minder. Ze zakken af met rijden, en krjig er steeds meer last van met rijden. Het gaat neit om een klein stukje afzakken maar mijn hak zit echt 5cm hoger dan waar ze horen. Ik weet niet wat ik moet doen, ik had nog van die zooltjes erbij gekregen maar dat helpt ook niet veel, ze passen slecht en zitten niet lekker. Terug gaan naar divoza?? Iemand ervaring mee?

groetjes

Drunksheep

Re: petrie standard >> zakken af !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 15:40

Als ik jou was zou ik terug gaan. Dit lijkt me niet echt goed, nee. Misschien heb je ze te wijd gekocht ofzo? Want je moet ze eigenlijk kopen dat ze precies passen en dat leer rekt dan nog wel uit zeg maar. Nouja, succes ermee!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 15:44

beter nog, ze moeten eigenlijk precies NIET passen Knipoog Jij moet het idee hebben dat je er eigenlijk maar nét in kan, en je moet er gruuuuuwelijk veel last van hebben met inlopen, dán heb je fijne laarzen uiteindelijk Clown klinkt dom maar is echt zo. Ik zou gewoon teruggaan.

ardanwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 15:46

ik heb precies het zelfde met mijn petrie standard, het inlopen ging erg snel en deed veel minder pijn dan mijn vorige petrie standard. Maar met rijden zakken ze af en kan ik gewoon niet meer fijn rijden. Nu vroeg ik me ook af of ik er nog mee terug kon naar Divoza ik heb ze al een tijd (ook rond maart) en ze zijn toch gebruikt.

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 15:48

ik heb ook de standard's gehad, maar deze zakten nooit af. Dus denk dat dat echt een aanmeet fout is, in principe moeten goed passende leren laarzen nooit af kunnen zakken. dat moet bijna een hel zijn met uittrekken.

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-07 12:43

Ze passen om mijn kuit goed hoor, dat ging ook heel meoilijk in het begin, maar gaat nu goed en ze sluiten mooi aan, vooral rond mijn enkel zitten ze wat los.
Ik zal wel kijken wat ik doe, we hebben iemand die bij divoza werkt op stal, kan ik vragen of ik er nog mee terug kan.
Bedankt iig voor de reacties!! Haha!