ervaring met wedstrijdjasje van het merk anky?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Meetje22

ervaring met wedstrijdjasje van het merk anky?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 18:29

Ik heb vandaag wedstrijdkleding gepast en heb het jasje van het merk anky weg laten leggen.
Had mn pinpas vergeten en ga het dus van de week even ophalen Haha!
Ik vond vooral de kraag erg mooi,zeer apart.
Ook qua prijs viel het me 100% mee.
Nu wil ik graag jullie ervaring met dit jasje weten qua draagcomfort enz.
Heb ook de broek van het merk Anky gepast maar die zat me dus voor geen ene meter.
Heeft iemand een idee welk merk broek mooi en comfortabel zit?

SWINGDOOS

Re: ervaring met wedstrijdjasje van het merk anky?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:38

Ik heb de Pikeur Montana, erg fijn vind ik! Anky broeken vind ik ook niet fijn zitten. Lubberen altijd een beetje uit vind ik ook.. Jasje heb ik geen ervaring mee, als jij er maar gelukkig mee bent!

Joesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:42

Ik heb ook een Pikeur broek voor wedstrijden, voldoet me prima. Maar ik denk wel dat het heel persoonlijk is, welke broek het lekkerst zit. Wil je namelijk een broek met een hoge boord (meer steun in rug) dan kan je ook voor een cavallo gaan.

juut83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 12:50

Met een Anky jasje heb ik geen ervaring. Met een pikeurbroek wel en die zit mij echt als gegoten, al denk ik wel dat smaken verschillen. Ik heb een Anky wedstrijdshirt geprobeerd, maar kreeg echt geen lucht bij zo'n strak kolletje.

ieniemienie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 14:33

Ik ben ook van de pikeur broeken! Hoewel ik voor mijn wedstrijden een eurostar heb (voldoet ook goed), maar als ik ooit weer een broek koop, dan wordt het toch zeker weer een pikeur!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 14:37

Ik heb vorige week een anky jasje gekocht en nu 1 keer mee gereden maar bevalt me wel goed hoor maar het is maar net hoe die je past zat bij mij wel lekker voelde hem haast niet Knipoog

Moest wel even wennen aan het jasje want toen ik hem voor het eerst paste voelde ik me net een marinier met die gouden knopen Clown

maar heb mn hoofstel en beugels ook in goud dus dacht nou dat past wel Knipoog vind de vorm van het jasje wel mooi.. je kan ze ook heel makkelijk zelf wassen en volgens zeggen blijven ze erg mooi Bloos

Rijbroek haha geen idee wat voor merk het is heb ook vorige weel anky broek gepast vond 1 model ervan errug lekker zitten.. maar met zakken pas ik niet Bloos