Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
.
Ik doe het altijd de ochtend van de dag zelf.

. 
Yaraa schreef:nu we het hebben over de manen.. hoe doen jullie dat dan met de staart invlechten? want ik heb al 2x gehad dat ik de staart 's avonds had ingevlochten en de volgende ochtend kon ik het weer helemaal overnieuw doen.. want dan was het echt héél lelijk geworden.. dus dan had ik het overnieuw gedaan.. in de trailer.. op de wedstrijd weer uit de trailer.. was de vlecht daar weer hélemaal lelijk geworden, kon ik het wéér overnieuw gaan doen...
Mystique94 schreef:Yaraa schreef:nu we het hebben over de manen.. hoe doen jullie dat dan met de staart invlechten? want ik heb al 2x gehad dat ik de staart 's avonds had ingevlochten en de volgende ochtend kon ik het weer helemaal overnieuw doen.. want dan was het echt héél lelijk geworden.. dus dan had ik het overnieuw gedaan.. in de trailer.. op de wedstrijd weer uit de trailer.. was de vlecht daar weer hélemaal lelijk geworden, kon ik het wéér overnieuw gaan doen...
Vlecht de staart alleen in zodat er geen stroo in komt (helemaal dus). Als ik op lokatie aangekomen ben gaat hij er pas uit. De staart van mijn paard is opgeschoren, dus hoef verder niet in te vlechten.
Maar waarom vlecht je de staart in, ik vind het mooier als hij niet gevlochten is en het is niet verplicht.