Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mangoXsgat schreef:dat is jou mening maar het is op zich wel waar. maar bij ons op de manege het ik het geleerd..
Marijkjuh schreef:Het is geen gevaarlijke tip hoor, maar misschien had de TS moeten melden dat je dit alleen kan doen met veiligheidsbeugels (zo heten die beugels met een elastiekje toch?)
pres schreef:Marijkjuh schreef:Het is geen gevaarlijke tip hoor, maar misschien had de TS moeten melden dat je dit alleen kan doen met veiligheidsbeugels (zo heten die beugels met een elastiekje toch?)
Dan nog vind ik het levensgevaarlijk.
Veiligheidsbeugel of niet je lost er in ieder geval niet de oorzaak mee op maar het gevolg.
Als je tenen naar buiten wijzen duidt dat op een verkeerde houding en zit van de ruiter en dan moet je ook daar het probleem zien op te lossen, al dan niet tezamen met je instructeur.
Sisco4life schreef:Jaa,, doe ik ook.
T is idd niet de veiligste methode en doet in het begin ongelofelijk zeer, maar werkt geloof ik wel.
Maarja., Edward gal heeft er ook mee de top bereikt dus waarom wij niet ??
Roxx schreef:Maar ja, als Edward er mee van z'n paard was gevallen en een heel eind mee achter z'n paard aan was gesleurd hadden we misschien wel nooit van hem gehoord..... Ik blijf het geen slim idee vinden.