mondoni africa bij jullie ook snel kapot??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

originean

mondoni africa bij jullie ook snel kapot??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 19:24

sinds 2 a 3 maanden heb ik de mondoni africa van divoza
er zitten nu al gaten in, nou vroeg ik me af of er mensen zijn die dit ook hebben bij dit model rijbroek
bij mijn broek zitten er allemaal kleine gaatjes op de naad waar het kunstleer zit en een lusje waar je een riem doorheen kan doen is helemaal uitgescheurd.

ben benieuwd of dit vaak voorkomt

groetjes angela

Alytje

Re: mondoni africa bij jullie ook snel kapot??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 09:53

Volgens mij heb ik lang geleden ook de Mondoni Africa gehad. Iig die Mondoni broek met kunstleer. Bij mij was de broek binnen 9 maanden helemaal kapot. Toen zaten er overal gaten in het kunstleer. die gaten begonnen al te komen na een paar maanden. Ik vind de Mondoni broeken met kunstleer ontzettend slecht en koop dan ook nooit meer een Mondoni met kunstleer. Ik ben trouwens terug gegaan naar de Divoza en kreeg 50% korting op een andere broek..

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 10:28

Ik heb jaren geleden ooit een mondoni africa gekocht (toen ze net op de markt waren). Die was zeer snel kapot (ook op de overgang kunstleer-broek). Naja, beginnersfoutje en vorig jaar heb ik toch nog weer een mondoni africa gekocht (want 't kleurtje was zo leuk....). Nou, nooit weer, ook deze gaat bij het kunstleer kapot en gisteren zag ik dat ook het ook bij de enkels begint te scheuren. Nee, doe mij maar eurostar broeken met een kunstleren kont.

It_is_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 13:12

Heb regelmatig mondoni africa broeken, Ze gaan ongeveer anderhalf jaar mee en dan begint het kunstleer te brokkelen. Maar dan heb ik toch weer zin in andere kleurtjes enz, Heb drie rijbroeken en rij 3 tot 4 keer per week. Dus 1 rijbroek wordt iets meer dan 1 keer per week gemiddeld gedragen. Dus al met al misschien toch een reden om toch naar een beter merk over te stappen Clown .
Vind ze wel fijn zitten.

originean

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-07 13:39

ik heb net een mail gehad dat ik de broek terug mag sturen
ik hoop dat het dan niet te lang duurt voor ik wee4r een nieuwe krijg
het zou erg jammer zijn als de nieuwe weer stuk gaat ,dan wil ik me geld terug
maar ze zitten wel erg lekker
dus ik ben benieuwd

groetjes angela