Vlechten

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

maarloesx

Vlechten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-07 17:33

Ik heb overal gezocht en overal staat de zelfde tekst op die ik niet snap.. Vingers aflikken
Ook snap ik de faq niet! Blond

Kan iemand mij precies uit leggen hoe je de manen in moet vlechten met naald & draad?

ik snap het nog tot hier:
1. manen nat maken
2. ongeveer 5 cm manen pakken
2. in 3 gelijke stukjes verdelen
4. Vlechten, en elastiekje er in doen

En dan daarna? Scheve mond

Sannum

Re: Vlechten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:34

op de site van anky staat het heel duidelijk, met foto's.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:34

2x dubbel slaan en dan een elastiekje erom (lijkt me logisch toch..??). Knipoog

Only_Kiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:35

Dubbel vouwen tot er een mooi knotje komt,(miss 2 keer dubbel vouwen) nog een elastiekje een paar keer der om heen dubbel slaan en klaar!

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:36

Mensen, lees nou eens, er staat met Naald en draad..

amaretto2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:38

Sannum schreef:
Mensen, lees nou eens, er staat met Naald en draad..

klopt mensen ......"sannum" je hebt gelijk........

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:40

haha, dank.. Kijk nou maar gewoon even op de Anky site, daar staat tekst en uitleg, met foto's.

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:41

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:44

In het wiki forum hier op bokt is er geloof ik ook een topic met uitleg hoe je met naald en draad moet vlechten.. is zeer duidelijk, misschien daar ff zoeken?

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:47

Je pakt het uiteinde van het vlechtje (zeg maar het plukje wat over is, dan klap je om, en daar bind je nog een stiekje om, dan krijg je een stompje Knipoog (doe een knoopje in je draad) en prik het door dat stomje manen/stiekje Knipoog steek de naald net boven de manenkam (niet erin Clown ) en dan precies in het midden, trek de draad strak, klap het vlechtje dubbel met je vingers en ga zo een paar keer openeer met je naald en draad Knipoog

Nog een manier: Je maakt op het zelfde manier een stompje zeg maar Knipoog vouwt het vlechtje weer een paar keer dubbel en steekt er dan pas met de naald door een Knipoog en dan zet je het zeg maar vast, door de draad er een paar keer doorheen te halen Clown

Dit is eigenlijk met moeilijk om uitteleggen zo Knipoog mis. kun je het een keer aan iemand vragen die het kan, dat zij/hij het even voor je voor doet Knipoog dat gaat iets makkelijker, dan zie je metteen wat ik bedoel Knipoog

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:48

Nazarma schreef:
Je pakt het uiteinde van het vlechtje (zeg maar het plukje wat over is, dan klap je om, en daar bind je nog een stiekje om, dan krijg je een stompje Knipoog (doe een knoopje in je draad) en prik het door dat stomje manen/stiekje Knipoog steek de naald net boven de manenkam (niet erin Clown ) en dan precies in het midden, trek de draad strak, klap het vlechtje dubbel met je vingers en ga zo een paar keer openeer met je naald en draad Knipoog

Nog een manier: Je maakt op het zelfde manier een stompje zeg maar Knipoog vouwt het vlechtje weer een paar keer dubbel en steekt er dan pas met de naald door een Knipoog en dan zet je het zeg maar vast, door de draad er een paar keer doorheen te halen Clown

Dit is eigenlijk met moeilijk om uitteleggen zo Knipoog mis. kun je het een keer aan iemand vragen die het kan, dat zij/hij het even voor je voor doet Knipoog dat gaat iets makkelijker, dan zie je metteen wat ik bedoel Knipoog

hmm mijn uitleg is overbodig, ik zie dat het op de anky site ook vermeld staat idd :J Clown

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 17:49