Mijn paard gaat binnekort het land op!
24 uur per dag. Nou is dit mijn 1e paardje, dus vroeg ik me af hebben jullie nog tips?
Dingen waar ik extra op moet letten e.d?
Ik hoor het graag!
doeiii
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Lika93 schreef:Oke. Ik zal proberen of ik met de boerin kan regelen dat ik het ff kan opbouwen. Maar nog ff een vraagje... Hij staat dat op het land (zeg maar 24 uur per dag) En als je dan 1x per dag een Pavo Koek bijvoert is dat dan genoeg?
. Ik breek de koek trouwens altijd wel in kleine stukjes sinds ik van mijn VA gehoord heb dat ze veel slokdarmverstoppingpatienten (leuk voor galgje
) kreeg wanneer deze de koeken in het geheel kregen. Ik zou idd zeker vragen of je op kan bouwen... en wellicht kan je nu al terecht bij een stukje gras (berm ofzo) waar je je paard aan de hand kan laten grazen? Rond deze tijd is het gras heel rijk, zeker nu het ook weer geregend heeft en we van die hoge temperaturen hebben gehad en de temperaturen weer omhoog gaan... Het jonge gras schiet nu bijna zichtbaar uit de grond... 

Mijn pony staat ook 24/7 buiten en krijgt als extra nog wel een Pavo Summerfit koek bij gevoerd, 1 per dag. 
.Als je paardje hmmmm....snel aankomt zorg er dan voor dat hij niet de hele dag met zijn kop naar beneden kan staan om te zigzaggen met zijn hoofd...maar zet hem op een karig stuk