Ervaringen Animo wedstrijdjasjes?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Ervaringen Animo wedstrijdjasjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 14:43

Van de week was ik in een ruitersportwinkel waar ze Animo concoursjasjes verkocht. In allerlei kleuren, zowel voor springen (korter) als voor dressuur (langer model). Dit jasje is gemaakt van een soort stretchstof, beetje vergelijkbaar met die surfpakken. Het is echter heel dun, beweegelijk en waterdicht! Ze waren ontzettend mooi om te zien, en voelden heel licht aan. Ik ben erg benieuwd of iemand zo'n jasje heeft, hoe bevalt ie jou en blijft ie op lanegr termijn goed??

xx_Irisje

Re: Ervaringen Animo wedstrijdjasjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 23:40

ik ben beniuwt of je er een foto van hebt en wat voorn prjsklasse het is?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 11:19

foto staat op www.emmers.be , prijsklasse ligt tussen de 200-250 , maar de foto vertekend, in het echt zijn ze veel mooier.

FRANGYSEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:43

waar is die winkel dan?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 20:27

Ik heb er ook 1.

Helaas mij te groot :'( NP Was ruim 350 euro :=

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:30

ik heb er beetje ervaring mee, vriendin van mij heeft er een en ze blijven goed hoor! maar je moet er wel een goed figuur voor hebben, ik vind het echt een jasje voor dunne mensen met ''kleine borsten'' maar als die je staat, staan ze meestal ook super mooi, prijs kwaliteit verhouding is naar mijn idee dus goed

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 22:17

De prijs ligt (in NL) wel wat hoger hoor. Ik vind het mooie jasjes, maar ik vind ze wel erg duur! Je zit ze hier op concours ontzettend veel. Pas wel op dat je niet een te kleine maat koopt omdat het zo rekt, want bij veel mensen zit het jasje erg strak. Volgens mij is de kwaliteit wel goed!

Ik heb lang over een jasje van Animo getwijfeld, maar de prijs en de originaliteit weerhielden mij er toch van.