[PG] Haflingerpony omg. Utrecht gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberleyy

[PG] Haflingerpony omg. Utrecht gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 18:18

Hallo,

Ik zoek mijn Haflingerpony Polly. Sinds 22 mei 2006 heb ik haar nooit meer gezien en ik mis haar elke dag nog. Ze heeft in De Lier gestaan in 't Westland (ZH). Vanuit daar is ze op die dag verkocht aan 2 meisjes in Kijkduin (ZH). Die hebben haar doorverkocht. Toen is ze terecht gekomen bij Handelaar Van Nierop in Wateringen (ZH). Vanuit daar ben ik de draad kwijtgeraakt. Ik weet wel van haar eerste baasje dat ze nu in omg. Utrecht staat, bij wat oudere mensen op het land. Maar waar?

Hier wat informatie:
-Naam; Polly (roepnaam: Beer of Pol)
-Geboortedatum; 01-01-1990 (leeftijd: 17 jaar)
-Karakter; 100% verkeersmak, erg lief, wel heel eigenwijs en heeft een gebruiksaanwijzing!
-Uiterlijk; Brede bles, donkere vacht, dikke kort geknipte manen(toen der tijd) en een grote volle staart, sokken.
-Overig; Ze heeft bronchitus en astma dus gaat snel dampen (heeft medicijnen nodig) en het is een oudere versie haflinger.

Alvast bedankt!
Afbeelding

Afbeelding

Kimberleyy

Re: [PG] Haflingerpony omg. Utrecht gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 21:04

aangezien ik niks meer kan veranderen, ik heb zelf haar paspoort, daar denk ik nu aan.. misschien kan iemand er wat mee?