Hij stond op een zeer luxe pensionstal waar ze per dag misschien 2 uurtjes buiten stonden..
Hij is dus niets gewend, want met harde wind, regen, hagel enz stonden ze gewoon de hele dag binnen.
Hij is gisteren verhuisd naar een nieuw plekje. Een buitenbox heeft hij, en een weide (waar maar heeeeeel weinig gras op groeit, dus dat is niet direct het probleem).
Maar nu vraag ik me af of ik hem wel gewoon 24/7 zonder deken buiten kan zetten? Hij is niet geschoren geweest van de winter. En heeft ook niet onder een dek gestaan.
Ik heb hem nu vanmorgen 2 uurtjes buiten gedaan, en vanmiddag is hij waarschijnlijk ook even buiten gezet.
Maar met die regen van nu durf ik het niet aan om hem de hele dag buiten te laten staan meteen, bang dat ik met een verkouden paardje zit..
hoe zouden jullie dit oplossen? (ik wil géén ongevoerde regendeken oid kopen, hij staat in een kudde, en ik geef die deken 2 dagen
) 
volgens mij is het water er zo vanaf gelopen
het is een lief paardje maar wel dominant! hij heeft een goede vacht en hij vind het absoluut niet erg om s'nachts buiten te staan met twee merries!