Hallo
Ik ben op zoek naar mijn lievelingspony Lina. Ze is ongeveer 1,5 maand geleden verkocht. Lina stond op manege de Furka Hoeve te Boechout, België. Het is een voskleurige pony van ongeveer 1.50 m. Ze heeft een witte sok aan haar linkervoorbeen. Aan de andere benen kan ook wat wit zijn, dit weet ik niet zeker. Ook heeft ze een heel mooie brede bles die tot over haar neus gaat. Ze is ongeveer 19 jaar oud en heeft Arabisch bloed.
Onder het zadel kan Lina heel koppig zijn. In de piste kan ze het niet verdragen dat andere paarden te dichtbij komen en ze schopt naar de zweep. Wel kan ze heel goed springen. Dat zou de reden zijn dat ze is verkocht. Ze was van een handelaar met de naam Carl Schellekens.
Een vriendin van mij dacht dat ze Lina eens had zien staan in een wei in Vremde, maar ik was te laat om te gaan kijken. Lina was alweer weg.
Hier 2 fotos van Lina:

Ik hoop dat iemand van jullie Lina heeft gezien/kent. Ik hou echt superveel van deze pony en ik mis haar echt heel hard! Ik heb een beetje hoop gekregen toen ik een verhaal las van een andere Bokker die na 9 maand haar lievelingspony heeft teruggevonden.
Als je denkt dat je haar kent of je haar hebt gezien, aarzel niet om me te PB’en! Elke aanwijzing kan een stap verder zijn!
Alvast bedankt
fijn om na al die tijd te weten dat ze toch goed terecht is gekomen.