[PG] Lina, 19 jarige vosmerrie

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Atani

[PG] Lina, 19 jarige vosmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-07 14:53

Omdat het andere topic gesloten is omdat de titel niet goed was, hier even opnieuw:

Hallo
Ik ben op zoek naar mijn lievelingspony Lina. Ze is ongeveer 1,5 maand geleden verkocht. Lina stond op manege de Furka Hoeve te Boechout, België. Het is een voskleurige pony van ongeveer 1.50 m. Ze heeft een witte sok aan haar linkervoorbeen. Aan de andere benen kan ook wat wit zijn, dit weet ik niet zeker. Ook heeft ze een heel mooie brede bles die tot over haar neus gaat. Ze is ongeveer 19 jaar oud en heeft Arabisch bloed.

Onder het zadel kan Lina heel koppig zijn. In de piste kan ze het niet verdragen dat andere paarden te dichtbij komen en ze schopt naar de zweep. Wel kan ze heel goed springen. Dat zou de reden zijn dat ze is verkocht. Ze was van een handelaar met de naam Carl Schellekens.

Een vriendin van mij dacht dat ze Lina eens had zien staan in een wei in Vremde, maar ik was te laat om te gaan kijken. Lina was alweer weg.

Hier 2 fotos van Lina:
Afbeelding

Afbeelding
Ik hoop dat iemand van jullie Lina heeft gezien/kent. Ik hou echt superveel van deze pony en ik mis haar echt heel hard! Ik heb een beetje hoop gekregen toen ik een verhaal las van een andere Bokker die na 9 maand haar lievelingspony heeft teruggevonden.

Als je denkt dat je haar kent of je haar hebt gezien, aarzel niet om me te PB’en! Elke aanwijzing kan een stap verder zijn!

Alvast bedankt
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-05-07 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Normale lettergrootte.

Atani

Re: [PG] Lina, 19 jarige vosmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 16:28

Ik had een bericht gekregen dat er een pony op iemands manege heel hard op Lina zou lijken, maar het was vals alarm. Ze was het toch niet. Verdrietig

Atani

Re: [PG] Lina, 19 jarige vosmerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 17:16

De tweede keer vals alarm. Verdrietig
Kom op mensen, het is toch niet zo moeilijk om even in dit topic te kijken?
Wie weet ken je haar wel!

yenah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:35

heey,
ik ben astrid, ik heb nikita gekocht op de furka
ik kwam op dees topic omdat ik de schellekens wou google
nu sorry dat ik dees moet zeggen maar als ze die op de furka wegdoe om da ze ni in de les kan meerijden
is de kans groot dat de schellekens die naar het slacht heeft gedaan
x

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:58

Ik heb haar nog gezien 5j geleden, toen ze van de furka af was. Ze was van een zekere Virginie (?) en haar naam was veranderd in Oilily. Ze stond op een privestal in Vremde.

Atani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 16:48

Koetjesreep schreef:
Ik heb haar nog gezien 5j geleden, toen ze van de furka af was. Ze was van een zekere Virginie (?) en haar naam was veranderd in Oilily. Ze stond op een privestal in Vremde.

Bedankt voor je reactie :) fijn om na al die tijd te weten dat ze toch goed terecht is gekomen.