Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alytje schreef:Mijn paard stond gister ook helemaal doorweekt onder zijn regendeken... Ik heb hem nu maar zonder deken staan, dat overleeft hij ook wel
Ik heb wel het voer enorm opgeschroefd, zodat ze niet zo vreselijk invallen met dit weer.
. Van het weekend ga ik maar even terug naar Hypodrama, maar de deken is natuurlijk al gebruikt dus ik denk niet dat ik een andere krijg (en of het probleem daarmee opgelost is, is ook nog maar de vraag). En anders ga ik ook maar aan de gang met spray, ik hoop dat dat wel werkt want ik baal er goed van dat mijn paard nu nat wordt als het regent.

Dus terug ermee naar de winkel, nou heb ik een andere gekregen/geruild

. GvdT schreef:Ik heb 4 WB landa lite gehad en alle 4 lekten door.
Ik heb een IR gehad, lekt ook door. Pony staat nu onder een bucad, maar die begint na 6 jaar ook te lekken.
De Amigo gaat redelijk, die van mijn paard lekt iets meer door ( bij de gespen) als die van mijn pony ( voor die gesloopt werd)
Ik heb ook een pagony gehad en die bleef tot nu toe het roogst, aslleen roersten daar de sluitingen weer van![]()
Ga voor de pony maar voor de pagony lite, paard is volgend jaar wel weer aan de beurt.