Zomerrijbroek

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Siebjuh

Zomerrijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 21:37

Van de zomer moet ik weer hard aan het werk op een manege. Ik ben opzoek naar goedkope, lekker zittende broeken voor de warmere temperaturen en zonder kunstlederen zitvlak(en dan het liefst met steekzakken).
Ik heb op dit moment alleen maar broeken van eurostar liggen en een merkloze. De broeken van eurostar vind ik erg fijn, deze hebben allemaal een kunstlederen zitvlak, maar zijn mij iets te 'heilig' en te warm om anderhalve maand lang elke dag een kleine 8 uur in te werken, en daarna nog mijn eigen paarden te doen.
Ik heb gedacht aan de eurostar sprint, maar dan valt de prijs me nog ietsjes tegen.

Ik pas zowel kindermaten als volwassene maten. Prijs tot een kleine 40 euro per broek.
De broeken hoeven niet lang mee te gaan, handig is dat wel natuurlijk, hangt ook van de prijs af Lachen.

Wie kan mij helpen dmv tips en/of internetwinkel?

Sibel

annebe

Re: Zomerrijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:38

Siebjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-07 21:47

Bedankt voor je reactie. Ik ben eerlijk gezegt opzoek naar donkere kleuren, aangezien ze héél héél vuil gaan worden, hihi. Maar alsnog bedankt!

RoyalMemory

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:51

Ik heb broeken van Bellstar voor je, ook in dondere kleuren. De broeken kosten 29,90 per stuk.

Groeten,

Christel

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:53

Ik heb een paar zomerrijbroeken van Harry's horse. Ook betaalbaar, zitten fijn en blijven er goed uitzien OK dan!

Ytjuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 21:53

Ik heb net eentje van Modoni gekocht, maar die was dan wel weer met een leren zitvlak. Maar je hebt ook vast wel soorten van Modoni zonder zitvlak. Ik vind ze echt lekker zitten, ze zitten als een tweede huid en ze zijn ook niet heel erg dik en warm. Hij koste mij geloof ik 50 euro...

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 06:13

ik ben ook op zoek naar zo'n broek van harry's horse, maar ben ze hier in de buurt nog niet tegen gekomen...

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 06:24

Global heeft van die rijbroeken van katoen. Heerlijk luchtig en niet duur.

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 16:02

Ik heb ook 2 zomerrijbroeken van Mondoni, de Mondoni Ghana. Deze kosten om en nabij de E 50,- De broeken hebben geen leren zitvlak, wel een rondgenaaid zitvlak en steekzakken. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende ruitjesmotieven.

Heerlijke rijbroeken voor warme zomerdagen!