Spirit staat nml binnen, mensen zeiden altijd
dat het te koud is voor ze, en dat ze dan niet
kunnen rijden , enz. maar volgens mij is dat onzin,
en kan hetbest.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
om een deken op.
Binkietje schreef:Een paard is geen mens hoor,die kan echt buiten,ook in de winter.Maar kan dat dan wel zomaar, je paard altijd buiten?
Het lijkt me zo vreselijk koud in de winter, vooral s nachts!
Dan moeten ze toch gewoon op stal staan? Soms als het al te veel regent en zeker als het onweert moet je paard toch zeker niet buiten hoeven staan. En hoe denken jullie dan over zo'n inloopstal?
spiritxxx schreef:Tinkerloos, het was een vraag hoor, niet een stelling die ik hierboven schreef. Ik weet als geen ander dat een paard géén mens is. En ook weet ik dat dat een vergissing is die mensen heel vaak maken. Mijn twijfel is niet of het paard in de winter ee paar uurtjes naar buiten kan met of zonder deken, wel hoe het is als een paard niet binnen kan staan in een stal, dus 24/7 buiten is. Weliswaar mét schuilstal, dus open aan alle kanten.
Ik lees hier heel veel positieve ervaringen. Echter op onze manege staan alle (dressuur)paarden 24/7 juist binnen en wordt er gezegd dat het heel zielig is om ze in de winter buiten te laten staan. De meningen zijn zo verdeeld. Niet op dit forum dus duidelijk.